ויראלי

פדיחת הענק של הזמר הישראלי: הודה שבדה את התקרית האנטישמית

שנתיים אחרי שהזמר הישראלי-גרמני גיל עופרים האשים בית מלון בגרמניה שסירב להכניס אותו בגלל שענד מגן דוד – נאלץ להודות בבית המשפט כי שיקר, והתנצל בפני מנהל המלון
מערכת ice | 
הופעה-אילוסטרציה (צילום pixabay)
הזמר הישראלי-גרמני גיל עופרים, שהתפרסם לפני כשנתיים כאשר טען שהופלה על רקע אנטישמי בבית מלון בגרמניה, נאלץ להודות בבית המשפט כי בדה את התקרית מלבו, ונקנס בסכום של 10,000 יורו.
הפרשה עלתה לכותרות באוקטובר 2021, כאשר עופרים (41), ישראלי לשעבר המתגורר בגרמניה ומוכר שם ככוכב פופ, פרסם ברשתות החברתיות כי עוכב על ידי עובד קבלה במלון מאחר וענד תליון עם מגן דוד. לטענת עופרים, נאמר לו כי רק אם יסתיר את מגן הדוד יוכל לקבל חדר.
 
הטענה לאנטישמיות עוררה סערה בגרמניה, אלא שמהר מאוד נחשפו מצלמות האבטחה מהמלון, שהוכיחו כי שהזמר כלל לא ענד תליון מגן דוד, לפחות לא חשוף לעין. מנהל המלון החליט להגיש תביעת דיבה כנגד עופרים, והמשפט התנהל בלייפציג.

היום (שלישי) הפתיע עופרים את הנוכחים בבית המשפט כאשר התנצל בפני מנהל המלון והודה כי שיקר. השופט פסק כי יבוטלו ההליכים נגד הזמר, וגזר קנס של עשרת אלפים אירו שיתחלק בין הקהילה היהודית בלייפציג ומוזיאון בית ועידת ואנזה.
 
המועצה העליונה של היהודים בגרמניה זעמה על הבדיה של עופרים, ופרסמה כי "גרם נזק חמור לכל מי שבאמת נפגע מאנטישמיות. אסור להעלות האשמה כזאת ללא הצדקה ולצערנו זה מה שקרה כאן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה