ויראלי

אייל גולן חושף: "נוסע לרפא את הנפש, אבן בלב"

הזמר אייל גולן, שהחליט לחדש בעקבות המצב את השירים 'אם יש גן עדן', 'חייל של אהבה' ו'מבקשים חיים', חשף על תחושותיו הקשות: "חודשיים שהחיים שלנו הם לא אותם חיים, כל אחד מאיתנו סוחב בלב אבן גדולה, בוכים, כואבים, מתפללים ומבקשים חיים"
תום נחום | 
אייל גולן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, אריה לייב אברמס)
אייל גולן הודיע כי לאור המלחמה ולכבוד חנוכה, הוא מחדש שלוש שירים שקיבלו משמעות מחודשת בעקבות המצב. מדובר ב"אם יש גן עדן", "חייל של אהבה" ו"מבקשים חיים", ביצועים אלה יוצאים לזכרם של הנופלים, להשבת החטופים ושלומם של החיילים שיחזרו הביתה בשלום.
 
אייל גולן מסר: "כבר חודשיים שהחיים שלנו הם לא אותם חיים, כל אחד מאיתנו סוחב בלב אבן גדולה, בוכים, כואבים, מתפללים ומבקשים חיים, אך עדיין למרות הקושי הגדול אנחנו נשארים חזקים, מלאי תקווה ואמונה לימים של אור גדול שיגיע. בלילות כשהמחשבות לא פוסקות, אני נוסע לאולפן לרפא את הנפש וחידשתי לכם שלושה שירים שכל אחד מהם קיבל משמעות מחודשת וחזקה עבורי".

גולן הוסיף: "כל אחד מהשירים מסמל דבר אחר שאנחנו מתמודדים איתו בחודשיים האחרונים ואני רוצה להקדיש את השירים האלו לזכרם של כל הגיבורים שנפלו שבזכותכם אנחנו כאן, להשבתם של כל החטופים שחייבים כבר לחזור אלינו, ולשלומם של כל החיילים שלנו שמקדשים את אדמתנו. החג הזה חייב להיות כאן נס גדול תפיצו את האור שלכם, הוא הכי גדול שיש חג חנוכה שמח, עם ישראל חי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה