ויראלי

המערכון של "ארץ נהדרת" יצא משליטה: מדוע המשטרה הוקפצה לצילומים?

השניים התחפשו לחות'ים מתימן וכשעלו על סירה קטנה עם משוטים ועליה הדגלים והם במדים הרשמיים של התימנים, כוחות משטרה הוקפצו למקום כדי לבדוק במה מדובר, עד שהם גילו שמדובר בצד הקומיקאים במערכון, זאת למרות שהפקת התוכנית תיאמה מראש עם עיריית אילת
מערכת ice |  6
אלי ומריאנו באילת (צילום קשת 12)
ארץ נהדרת אמנם תיאמה עם משטרת אילת על הצילומים לפרק החדש שיעלה הערב (שלישי), אך למה שקרה במהלך צילום המערכון גם הם לא ציפו. אלי פיניש ומריאנו אידלמן, שני הכוכבים הוותיקים של תכנית הסאטירה בקשת 12, ירדו לאילת כדי לצלם מערכון חדש, אבל ההופעה שלהם והתחפושת אליה נכנסו הצליחו לגרום לבהלה קטנה.
על פי רן בוקר, השניים התחפשו לחות'ים מתימן וכשעלו על סירה קטנה עם משוטים ועליה הדגלים והם במדים הרשמיים של התימנים, כוחות משטרה הוקפצו למקום כדי לבדוק במה מדובר, עד שהם גילו שמדובר בצד הקומיקאים במערכון.
 
בפרומו נראה אייל קיציס פותח את התכנית ואומר: "ערב טוב לכם..." ונקטע על ידי החות'ים מתימן בגילומם של אלי ומריאנו שטוענים כי הם: "תושבי מדינת ישראל, החות'ים הגיעו, השתלטנו על הארץ הנהדרת שלכם, נתחיל במסיבת עיתונאים עם כל המנהיגים הציוניים שלכם. ואז החזית החדשה במלחמה, מרגי ואנה מול האקסית נועה".
 
ועוד אמרו: "וגם אנחנו החות'ים במפגש פסגה עם המנהיג של העיר הבירה הציונית אילת", וכאן הם נראים נפגשים עם הזמר מוש בן ארי. בתמונות שהעלו מתוך המערכון הם נראים פותחים שולחן ושרים שירים, אולי בתימנית?
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ארץ נהדרת
    רונה חדד שגיא 12/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התוכנית האחרונה הייתה מבישה וממד לא מצחיקה
    סגור
  • 3.
    מזל שלא ירו בהם. או שלא? (ל"ת)
    מסביר פנים 12/2023/20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    חבורת מפגרים (ל"ת)
    א.ה 12/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • ארץ נהדרת
    רונה חדד שגיא 12/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביידו את עצמם
    סגור
  • 1.
    מה קשור ,זה מה קשור או ארץ נהדרת?
    חות'ים 12/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זו לא מוזיקה תימנית ערבית עם מוואלים, ,זו מוזיקה תימנית https://did.li/jCcgT מוזיקה יהודית תימנית היא בכלל בלי מוואלים. אבל מוזיקת הנשים של יהודי תימן בחלקה מעורבבת במוטיבים ערבים , https://did.li/RY7w5
    סגור
  • ארץ נהדרת
    רונה חדד שגיא 12/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התוכנית הייתה איומה
    סגור