עסקי ספורט
לראשונה אי פעם: מיזם ה-AI המהפכני של מועדון הכדורגל המפואר

הפרויקט, שנבנה בשיתוף עם חברת Infinite Reality, לא דורש הורדה של אפליקציה או שימוש בציוד מיוחד כמו קסדות מציאות מדומה – הוא נגיש לכל משתמש מהמחשב או מהטלפון הנייד, דרך אתר המועדון. בחנות שולב גם עוזר וירטואלי דובר שפות שמבוסס על AI, שיכול להמליץ, להסביר ואף להדריך את הגולש בתהליך הרכישה, כאילו מדובר בנציג מכירות אנושי.
עוד ב-
ז’וזה גנדרז, סגן נשיא המועדון, הוסיף: "אנחנו גאים להציע לאוהדים דרך חדשה ומרגשת לחוות את בנפיקה – גם מרחוק. זו רק ההתחלה של מה שנוכל לעשות עם טכנולוגיה שמבינה את הקהל". עבור בנפיקה, מדובר גם במהלך אסטרטגי לקראת השתתפותה במונדיאל המועדונים הקרוב, שבו היא צפויה להיחשף לקהלים חדשים בזירה הגלובלית. דרך החנות החדשה.
המהלך של בנפיקה הוא הראשון מסוגו בעולם הכדורגל וסביר שמועדונים בכירים נוספים יילכו באותה דרך. חברות רבות בענף הספורט בוחנות כעת כיצד לשלב טכנולוגיות מתקדמות בפעילות המסחרית שלהן. השאלה הגדולה היא מי יהיה הבא בתור.
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה