עסקי ספורט
דני אבדיה עושה זאת בפעם הראשונה: זה הקמפיין אליו הצטלם
דני אבדיה שבשבוע שעבר סיים את אליפות אירופה בכדורסל עם נבחרת ישראל בשמינית הגמר ונבחר לחמישייה השנייה של הטורניר, הצטלם הבוקר לראשונה כפרזנטור של מותג המים המינרלים והסודה "מי עדן"
רק לפני שבוע סיים דני אבדיה טורניר נהדר עם נבחרת ישראל בשמינית גמר אליפות אירופה, מסתבר שאחרי האליפות דני חזר לגיחה קצרה בישראל, רגע לפני שהוא מתחיל את עונת ה-NBA השישית שלו והשנייה עם קבוצתו פורטלנד. כזכור דני, הגיע לשיאו במשחק מול סלובניה בשלב הבתים וסיים את האליפות עם ממוצע של 24 נקודות למשחק, מה שהביא לו את הבחירה בחמישייה השנייה של הטורניר.

דני אבדיה, צילום: שוקה כהן
אחרי שכבש את לב האומה והוביל את נבחרת ישראל בכדורסל באליפות אירופה, רגע לפני עונה נוצצת בליגת ה-NBA, דני אבדיה עוצר במגרש הביתי ומצטלם לראשונה כפרזנטור של מותג המים המינרליים והסודה "מי עדן", תחת הסלוגן ״יש טעם למים". כוכב פורטלנד טרייל בלייזרס ושחקן נבחרת ישראל בכדורסל שנחשב לאחד השמות הבולטים ביותר בספורט הישראלי והבינלאומי, עלה הבוקר על סט צילומי הקמפיין בפעם הראשונה.
עוד ב-
סט הצילומים שנבנה במיוחד לקמפיין דימה שדה תעופה מלא נוסעים, ודני רגע לפני טיסה לפורטלנד. בבידוק הביטחוני הוא מגלה שלצערו, אי אפשר לעלות למטוס עם סודה מי עדן. אל תדאגו, נשלח לו אחד במיוחד לארצות הברית.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



