עסקי ספורט

דרמה ביציעים: כך תשבור הפועל את שיא ההכנסות בדרבי

לקראת הדרבי התל אביבי, אפשרה הפועל תל אביב ליריבה העירונית מכבי למכור לאוהדיה כרטיסים גם לשער 13, מה שיגדיל את תכולת הצהובים בבלומפילד, כמו גם את ההכנסות האדומות. ומה מחירי הכרטיסים?
אור בוקר | 
הדרבי התל אביבי בין הפועל למכבי (צילום ישי נאמן, באדיבות אתר ישראל ספורט)
אווירת הדרבי הקרוב בין הפועל למכבי בשבת הקרובה כבר מורגשת היטב ברחובות תל אביב. נכון, שתי הקבוצות לא מהוות השנה פקטור במאבק האליפות, אבל כשהיוקרה העירונית על הפרק, אפשר לחתוך את המתח בסכין.
לקראת המשחק הודיעה הפועל כי אוהדי מכבי יוכלו לשבת גם בשער 13 באצטדיון בלומפילד, זאת בנוסף לשערים הקבועים 10-11, כשהמשמעות הכפולה ברורה – תוספת כוח לצהובים ביציעים, לצד הגדלת ההכנסות בצד האדום, שיארח את המפגש במסגרת המחזור ה-22 בליגת העל.
המחירים בשערים 10-11 עומדים על 105 שקל למבוגר ו-55 ש”ח לילד/חייל. בשער 13 המחיר גבוה יותר ועומד על 125 שקל למבוגר, כאשר בתא הכסף המערבי (גושים 201-203), כרטיס למשחק יגיע למחיר של 155 שקל.

כאמור, אוהדי הקבוצות רחוקים מלהישאר אדישים למשחק. על פי הערכות, בהפועל נמכרו כבר כ-9,000 כרטיסים, זאת לצד למעלה מ-8,000 מנויים אדומים. כמות נכבדה של 7,300 כרטיסים הועברה ליריבה העירונית, כאשר למעלה מ-1,000 כרטיסים נוספים יחולקו בהזמנות וליושבי תא הכבוד. המספרים המרשימים מלמדים על כך שהפועל תל אביב צפויה לרשום את ההכנסה הגבוהה ביותר שלה מאז שבה לבלומפילד המחודש, שעבר שיפוץ מקיף בין השנים 2016-2019, במהלכן אירחו האדומים את משחקי הבית באצטדיון המושבה בפתח תקוה, בעוד מכבי נדדה לאצטדיון בנתניה.
שתי הקבוצות רחוקות מהפסגה, אבל מתמודדות על הכרטיס למפעלים האירופיים בעונה הבאה. מכבי, שמגיעה במצב רוח מצוין אחרי ניצחון 0:1 על קריית שמונה, מדורגת שלישית בטבלה עם 38 נקודות. הפועל, שמגיעה שפופה משהו אחרי ההפסד בשבת 1:0 לסכנין, מדורגת רביעית בטבלה עם 5 נקודות פחות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה