עסקי ספורט

בעלי מכבי חיפה בדרך לשמש ספונסר בקבוצה חדשה

איש העסקים ג'ף רוזן, ששימש בעליה של הקבוצה בירוק בליגה הלאומית בכדורסל, מצטרף כספונסר ראשי לעירוני רעננה ומקים חברה להשקעה בסטארטאפים ובחברות מתחום הספורט
מערכת ice | 
נבחרת ישראל בכדורסל (צילום יוטיוב/ איגוד הכדורסל הישראלי, פלאש 90)
איש העסקים ג’ף רוזן, בעליה של מכבי חיפה בכדורסל לשעבר, סיכם היום (חמישי) באופן רשמי על מתן חסות לקבוצת עירוני רעננה והסכים לשמש כספונסר הראשי של הקבוצה  לעונת 2022-23 שם תשחק בליגה הלאומית.
בנוסף, הכריז רוזן על השקת קבוצת השקעות בתחום הספורט עם התמקדות בהקמת מועדון בייסבול מקצועי ברעננה וכן בהשקעה בחברות ספורט ישראליות ובסטארט-אפים בתחום הספורט.
 
"מצאנו בית ברעננה, שיש לה ארגון חזק וקהל מעריצים נלהב", אמר ג'פרי רוזן "אנו נעבוד במרץ על מנת לבנות את המסורת של הקבוצה תוך טיפוח אוהדים חדשים לקבוצת הכדורסל ולקבוצת הבייסבול בעתיד הקרוב. עם השקת קבוצת ההשקעות החדשה שלנו בספורט, אנו נרגשים להיות שותפים בהשקעות בסטארט-אפים ישראלים בתחום הספורט וכן בחברות ספורט מתפתחות".
״אני מברך ושמח מאוד על הצטרפותו של מר גף רוזן לקבוצת עירוני רעננה״ אמר דרור גרבינסקי יו״ר הקבוצה ״אני מצפה לשיתוף פעולה פורה ולטווח ארוך״. ״ג'ף רוזן היה הגורם המרכזי בבניית ופיתוח מגרש הבייסבול עזרא שוורץ ברעננה" אמר נשיא איגוד הבייסבול הישראלי, פיטר קורץ  "אנו תומכים באופן מלא במאמצים של ג'ף הן ברעננה והן בספורט הישראלי בכללותו, ונרגשים לעבוד איתו כדי לעזור להצמיח ולקדם את הספורט בישראל"
רוזן הצטרף לראשונה לעולם הספורט הישראלי בשנת 2007, כששימש כבעלים של מועדון הכדורסל מכבי חיפה.  ב-14 שנותיו בראשות מכבי חיפה, המועדון זכה בתארים בליגה העל ובליגה הלאומית, והגיע לפיינל פור של ליגת העל ב-4 הזדמנויות שונות. הקבוצה גם קבעה שיא עולמי, לאחר ששיחקה 21 משחקי ראווה מול מועדוני NBA.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה