עסקי ספורט

מפעל הפיס בצעד מרגש: אלה המענקים שיחלק

לקראת המכביה שצפויה לפתוח את שעריה בפעם ה-21 ביום חמישי הקרוב, מפעל הפיס מודיע על תמיכה באירוע הספורט הגדול
מערכת ice | 
טקס פתיחת המכביה העשרים (צילום איתמר גרינברג)
מפעל הפיס תומך השנה באירועי המכביה ה-21 תוך התמקדות בתחרויות הפארלימפיות שיתקיימו במסגרתה, וזאת כפועל יוצא מחזון הארגון ופעילותו למען שילוב אנשים עם מוגבלויות בכל תחומי החיים.
בכל שנה משתתפים ספורטאיות וספורטאים פראלימפיים במגוון ענפי ספורט ומגיעים להישגים מרשימים שמביאים המון כבוד למדינה. במסגרת התחרויות צפויים להגיע לישראל כ-10,000 ספורטאים יהודים מ- 60 מדינות שונות ומתוכם 100 ספורטאים פארלימפיים שיתחרו במסגרת  Special Need כגון: תחרויות שחייה, כדורסל כיסאות גלגלים, מכבי-מן, טניס שולחן, אופני טנדם (המותאמים עבור רוכבים עם עיוורון או לקות ראייה) ותחרות אתלטיקה שיקיימו כולם בפני הציבור בכל רחבי הארץ.
אלופי הספורט הפארלימפי עמי דדאון ואיאד שלבי צפויים לקחת חלק בטקס הפתיחה הרשמי שיתקיים ב 14.7.22 ויישאו את לפיד המכביה ה- 21 לפני הדלקתו באצטדיון טדי בירושלים.
התמיכה בשילובם של ספורטאים עם מוגבלויות במגוון רחב של ענפי הספורט השונים הינם נדבך נוסף של מהלך רחב היקף שמוביל הפיס לשילוב אנשים עם מוגבלויות בכל רבדי החברה הישראלית ולייצר שיווין הזדמנויות מלא בכל תחומי החיים. במסגרת זו מושקעים משאבים גדולים בפרויקטים רבים ויוזמות מגוונות בשיתוף הרשויות המקומיות, בפעילויות הסברה וקמפיינים, בסיוע לעמותות בתחום וגם בפרויקט המלגאים של הפיס, שמגויס גם הוא לטובת סיוע לילדים ובוגרים עם מוגבלויות.
 
מנכ"ל מפעל הפיס, עו"ד בני דרייפוס: "מפעל הפיס גאה לקחת חלק באירוע הספורט הגדול של ישראל, תוך התמקדות במקצים הפראלימפיים שיתקיימו במסגרתו. מפעל הפיס הציב את שילובם של אנשים עם מוגבלויות בכל תחומי החברה כיעד עליון וכפועל יוצא מכך מפעיל מיזמים ארציים ומקומיים רבים מאד למען שילוב מלא בקהילה, במשק, בתקשורת וכמובן גם בספורט. אנחנו שולחים לכלל המתחרים במקצים הייעודיים חיבוק גדול וברכת הצלחה בשמנו ואני בטוח שגם בשמם של כל אזרחי ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה