עסקי ספורט

תומר חמד במחווה לאביו שהלך לאחרונה לעולמו: "תקופה לא פשוטה"

תומר חמד הקדיש לאביו שהלך לפני חודש לעולמו את צמד השערים בניצחון 0:6 על הפועל תל אביב עם מחווה מרגשת במיוחד: "בקבוצה יודעים שאני עובר תקופה לא פשוטה. הייתה לי הרגשה שזה למען אבא שלי, לעילוי נשמתו, הגולים מוקדשים לו. הלוואי שאמשיך לתת לו נחת כמה שיותר"
מערכת ice | 
תומר חמד (צילום צילום מסך)
הפועל תל אביב ממשיכה את העונה המזעזעת שלה ואחת הגרועות בתולדות המועדון דווקא בחגיגות שנות ה-100 שלו, שאמורות היו להיראות אחרת לגמרי. אתמול (שני) האדומים מתל אביב הגיעו לשיא חדש של שפל, זאת אחרי שחטפו 6:0 מהדהד מול הפועל באר שבע באצטדיון טרנר שבבירת הנגב - התבוסה הגדולה בתולדות המועדון בליגת העל.
אבל כמובן שהסיפור הגדול כאן זה הפועל באר שבע, שהשיגה ניצחון אדיר ושמרה על פער של שבע נקודות מהאלופה מכבי חיפה שבפסגה. מי שהתכבד בצד שערים הוא החלוץ תומר חמד, שריגש את כולם עם מחווה נדירה שעשה לאביו שהלך לעולמו רק לפני חודש.
 
בראיון בסיום המשחק, סיפר חמד: "ניצחון מרשים. היה חשוב להראות שרק אחרי משחק אחד שבו היינו יותר טובים והפסדנו שאנחנו מסוגלים. משחק מושלם שלנו. בקבוצה יודעים שאני עובר תקופה לא פשוטה. הייתה לי הרגשה שזה למען אבא שלי, לעילוי נשמתו, הגולים מוקדשים לו. הלוואי שאמשיך לתת לו נחת כמה שיותר".
על היכולת שלו בתקופה האחרונה בפרט והעונה בכלל אמר חמד: "הראש שלי פה במועדון. כל כולי פה, החיים האישיים הם משהו אחר. אי אפשר להפריד אותם מהקריירה. היה לי ערך מוסף להבקיע היום ולתת משחק טוב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה