עסקי ספורט

קיליאן אמבפה בדרך למעבר ענק: העסקה ב-150 מיליון אירו נחשפת

קיליאן אמבפה ביקש מראשי פ.ז.' להשתחרר מהקבוצה, כאשר על פי הערכות, הקבוצה הצרפתית תבקש עבורו 150 מיליון אירו, אותם בריאל מדריד עשויים לשלם
מערכת ice | 
קיליאן אמבפה (צילום אינסטגרם)
פאריס סן ז'רמן, הקבוצה אולי העשירה ביותר בעולם הכדורגל, חטפה לאחרונה מספר מכות לא פשוטות, אחרי ששוב נחלה כישלון בגזרת ליגת האלופות, שם לא זכתה מעולם, היא איבדה את הכוכב הגדול ביותר שלה, ליאו מסי, כאשר גם ניימאר בדרך החוצה מהקבוצה, כך על פי דיווחים.
אמש (שני) דווח בעיתון ה"לאקיפ'" הצרפתי, כי עוד כוכב, אולי הגדול ביותר שמזוהה עם המועדון מעיר האורות, בדרך החוצה מהקבוצה. מדובר בקיליאן אמבפה, הכוכב של נבחרת צרפת ופ.ס.ז', שעל פי הדיווח, הוא  הודיע לקבוצה כי הוא לא מתכוון לממש את האופציה בחוזהו והיא שוקלת למכור אותו בעקבות כך.
 
על פי הדיווח, אמבפה הודיע לראשי הקבוצה על כך עם מכתב ששלח להם, מה שעשוי להוביל לעזיבתו את המועדון אחרי חמש שנים. מי שכמובן עשויה להיכנס כעת לתמונה היא ריאל מדריד, שאמבפה כבר אמור היה לעבור אליה אך ברגע האחרון החליט להישאר בפאריס, כשעל פי הדיווח תג המחיר שתציב עבורו פ.סז' עומד על 150 מיליון אירו, ולא מן הנמנע כיח פלורנטינו פרס, נשיא ריאל מדריד, כבר יעביר הצעה בקרוב לצרפתים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה