עסקי ספורט

אריק זאבי ואורי ששון התגייסו ליוזמה המרגשת: איך מצטרפים?

מרכז סיוע למען מפוני עוטף ישראל הוקם על ידי בית ההשקעות אלטשולר שחם. ב"עוטפים באהבה" הזמינו את הג'ודוקאים להיפגש ולתמוך בילדי המפונים, ביניהם גם ירדן בן ה-13 שחגג בר מצווה וחזר מעליית התורה בבית הכנסת
מערכת ice | 
בכירי ענף הג'ודו חוגגים לילדי עוטף עזה (צילום אלטשולר שחם)
בית ההשקעות אלטשולר שחם, הקים מתחילת המלחמה את "עוטפים באהבה" – מרכז סיוע למען מפוני עוטף ישראל. השבוע הגיעו למרכז הג'ודוקאים אורי ששון, אריק זאבי וטל פליקר, להיפגש ולתמוך בילדי המפונים וכמובן להעביר להם אימון ג'ודו מהנה. הספורטאים הצליחו להפתיע גם את ירדן בן ה-13 שחגג בר מצווה, ופונה עם משפחתו מעוטף עזה. ירדן בדיוק חזר מעליית התורה בבית הכנסת והתרגש לפגוש את הספורטאים. 
במרכז "עוטפים באהבה" ניתן למצוא מגוון מוצרים כמו ביגוד, נעליים, משחקים, צעצועים, יצירות, טואלטיקה, ספרים ועוד. בנוסף, מתנדבים רבים מגיעים לספק שירותים המקלים על המפונים כגון גננות המייצרות הפעלה ושגרה לילדים, מסאג'ים, דיקור סיני, טיפולים קוסמטיים ועוד. כתובת המרכז היא הברזל 19 א', רמת החייל, תל אביב, קומה 2. שעות פתיחה: ראשון עד שבת מ-9:00 עד 17:00.
 
בתוך כך, שלמה שרף, שנכדתו מאי נעים ז"ל נרצחה בטבח הנורא ברעים, יצא נגד הממשלה: "אף שר או חבר כנסת לא הראה את פרצופו כאן והאמת אני לא רוצה לראות אותם. משך שנה שלמה דרדרו אותנו לתהום, לרגע השפל הזה שמי חשב שיכול להגיע. פילגו, שיסעו, רמסו כל חלקה טובה. נתניהו לא ראש הממשלה שלי, הוא וכל השרים שלו צריכים להתפטר".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה