TOP 5

מטיקטוק לעשירון העליון: היוצרים העשירים ביותר של הפלטפורמה לשנת 2024

בעידן שבו המדיה החברתית שולטת בחיינו, TikTok התגלתה כשדה קרב רווחי למשפיענים, והפכה תוכן מושך לרווחים מדהימים. עם בסיס המשתמשים של הפלטפורמה שהאפיל על 1.5 מיליארד בשנת 2023 וההכנסות שלה עלו ב-23.1%, אין להכחיש את הפיתוי של טיקטוק שמעבר לרשת חברתית מתפקדת גם כמכרה זהב לכוכבי הפלטפורמה.
מערכת ice | 
אילוסטרציה AI (צילום ice)

מכיוון שטיקטוק פונה לקהל מגוון, החל מדור Z ועד בומרס, ההזדמנויות הפיננסיות שלה עבור יוצרי תוכן הן ללא תחרות. בעוד שהדמוגרפיה של המשתמשים בפלטפורמה מתרחבת, בראש פסגת עשירי הטיקטוק הצעירים שומרים על היותם בפסגה. אלו חמשת המרוויחים המובילים ששלטו באמנות ייצור הרווחים מטיקטוק ב-2024.
 



5 המשפיענים שמרוויחים הכי הרבה מחשבון הטיקטוק לשנת 2024:


1. צ'רלי ד'מליו
עם רווחים מרשימים בשיעור של 17.5 מיליון דולר בשנה ו-152.5 מיליון עוקבים, צ'רלי ד'אמליו לא רק מובילה את החבורה, היא קובעת את הסטנדרט. מסרטוני ריקוד ויראליים ועד שיתופי פעולה בעם מותגים, ההשפעה שלה משתרעת על פני הפלטפורמה, מה שהופך אותה לדוגמא מובהקת לכוח יצירת הכוכבים של טיקטוק.

2. דיקסי ד'אמליו
בשיעור רווח שנתי של 10 מיליון דולר ומתגאה ב-56.3 מיליון עוקבים, דיקסי טבעה את הדרך שלה עם קריירת מוזיקה מצליחה, לצד שיתופי פעולה בתוכן עם האחות צ'רלי ד'אמליו, כנראה שיש כישרון במשפחה כי שתי הגדולות הללו ממקסמות את הרווח שלהן.
3. אדיסון ריי
עם רווח שנתי של 8.5 מיליון דולר ומעקב של 88.6 מיליון עוקבים, המסע של אדיסון ריי מרקדנית לסלבריטאית רב גוני מדגיש את הפוטנציאל של יוצרי טיקטוק להתעלות מעל הפלטפורמה ובעזרתה להשיג תפקידים בהפקות גדולות של נטפליקס ולהשיק מותגי יופי מצליחים.
4. בלה פורץ'
עלייתה המהירה של בלה לתהילת הטיקטוק, הרוויחה לה סכום משוער במחזור שנתי של כ-5 מיליון דולר וצבירה של 93.9 מיליון עוקבים, מדגישה את היכולת של הפלטפורמה לגלות ולקדם כישרונות מגוונים. המעבר שלה מסרטונים ויראליים לקריירת מוזיקה מתפתחת מפתיע מאוד, אימצה שינוי כיוון לקריירה שונה ועדיין נשארת בפסגת הפלטפורמה.
5. ג'וש ריצ'רדס
ג'וש ריצ'רדס לא רק מתגאה ברווחים מוערכים של 5 מיליון דולר בשנה ובמספר עוקבים של 25.8 מיליון, אלא גם מדגים את רוח היזמות של המרוויחים המובילים של טיקטוק. ג'וש ריצ'רדס הצליח לקבל חסויות מחברות מובילות כמו HouseParty ו-Reebok. הוא הרחיב את ההכנסות שלו באמצעות פרסומות ב-YouTube וחתם על חוזה להפקת שירים עם Warner Records. ריצ'רדס לא עצר שם והקים מיזם עסקי חדש בשם Ani Energy, חברת משקאות אנרגיה, ובמקביל, ייסד את Talent X, חברת ניהול כישרונות.
הרווחים המדהימים של העילית של טיקטוק מדגימים את השפעתה חסרת תקדים של הפלטפורמה בעידן הדיגיטלי וגם מדגישים את הדרכים החדשניות שבהן הכוכבים שלה מינפו את תהילתם. המשפיענים האלו שבו את דמיונם של מיליונים, וסללו את הדרך לעידן חדש של יזמות דיגיטלית, שבו יצירתיות פוגשת הצלחה מסחרית. בעוד טיקטוק ממשיכה להתפתח, דבר אחד נותר ברור: הפוטנציאל עבור המשפיעים שלה הוא עצום אך הגישה לפסגה היא למעטים.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה