תיירות

ענקית התעופה תחרים את נתב''ג? זה התאריך שהכריזה לחזרה לישראל

אחרי שמנכ"ל החברה, מייקל אולירי, התבטא לאחרונה ואמר כי ריינאייר "מאבדת סבלנות לישראל" לנוכח חוסר היציבות הביטחונית סביב נמל התעופה בן גוריון, ואף רמז כי החברה שוקלת להעביר מטוסים ליעדים חלופיים, החברה הודיעה על דחיית הטיסות עד ה-11.6
מערכת ice | 
תביעה נגד ריינאייר (צילום unsplash,shutterstock)
חברת הלואו-קוסט האירית ריינאייר, שביטלה את כל טיסותיה לישראל עד ה-4 ביוני, אותתה השבוע כי חידוש הפעילות אינו ודאי, אך נראה שאם זה יקרה אז לא בבת אחת ובמהלך שנראה כמו קצת חזרה בהם מהדברים יש תאריך לחזרה.
אחרי שמנכ"ל החברה, מייקל אולירי, התבטא לאחרונה ואמר כי ריינאייר "מאבדת סבלנות לישראל" לנוכח חוסר היציבות הביטחונית סביב נמל התעופה בן גוריון, ואף רמז כי החברה שוקלת להעביר מטוסים ליעדים חלופיים, החברה הודיעה על דחיית הטיסות עד ה-11.6.
הצהרה זו מעוררת דאגה בקרב עשרות אלפי נוסעים ישראלים שכבר רכשו כרטיסי טיסה לחודשים הקרובים, שכן היא עלולה להעיד על עיכוב נוסף בחזרת החברה לישראל – ואף על ביטול כולל של הפעילות בטווח הנראה לעין. ריינאייר מצטרפת לעוד שורת חברות כמו אייר פראנס וקבוצת לופטהנזה שהאריכו את ביטול הטיסות.
המהלך של ריינאייר בולט על רקע חזרתה של וויז אייר – ענקית לואו-קוסט אירופית נוספת – לפעילות חלקית בישראל בסוף השבוע האחרון. שתיהן נחשבות לשחקניות מרכזיות בשוק התעופה המקומי, ובמיוחד בכל הנוגע לטיסות מוזלות ליעדים פופולריים באירופה.
 
גורמים בענף מציינים כי עבור חברות הלואו-קוסט, טיסות ישירות לישראל דווקא נחשבות רווחיות במיוחד – בין היתר משום שמדובר בטיסות ארוכות יותר מטיסות פנים אירופיות, מה שמצדיק תמחור גבוה יותר, גם בשוק הרגיש למחיר כמו הלואו-קוסט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה