תיירות

חברת התעופה נקמה בעובדת, וזו הסיבה המפתיעה

עובדת של חברת תעופה גילתה שההטבה שלה לטיסות מוזלות בוטלה, בגלל שבתה התלוננה על השירות של החברה בטיסה
מערכת ice | 
טיסה (צילום unsplash)
חברת התעופה אייר קנדה ביטלה את הרשאות הטיסה של אחת העובדות שלה לאחר שבתה התלוננה על הטיפול שלה בניסיון לעלות לטיסה.
הבחורה, שלא רצתה להופיע בשמה, אמרה לעיתון 'ביזנס אינסיידר' כי היא הגישה תלונה לחברת התעופה לאחר מה שנראה לה כשירות לקוחות גרוע. היא קנתה כרטיס מוזל באמצעות הזכויות של אמה בחברה. הבחורה שלחה אימייל לבכירים בחברת התעופה ושלחה עותק לכלי תקשורת, מה שנראה שגרם לחברת התעופה להשיב על ידי שלילת הרשאות הטיסה של אמה למשך שנתיים.

אימייל שהגיע לידי 'אינסיידר' מראה פקיד בכיר אומר לעובדת שלא יתאפשר לה לטוס עם ההטבה במשך שנתיים. "הייתה לי תחושה ממש חולנית כשאמא שלי סיפרה לי מה הם עשו לה", אמרה הבחורה. "זה דבר אחד להינזף, אבל זה שונה לחלוטין מזה שהפעולות שלי ישפיעו ככה על ההעסקה של אמא שלי".
כרטיסי ההטבה מאפשרים לעובדי חברת התעופה לטוס לכל מקום תמורת עלות זולה מהרגיל, ומהווים אטרקציה בחברת חברת תעופה ותיקה כמו אייר קנדה. הבחורה אמרה ל'אינסיידר' כי מחירי טיסות מוזלים הן הסיבה העיקרית לכך שאמה, הקרובה לפרישה, קיבלה את העבודה. כעת היא חוששת שהיא תאבד את עבודתה לגמרי.
 
הבחורה אמרה שאמה הלכה לאיגוד העובדים של החברה, שם נאמר לה שאין מה לעשות, והציעו לה להתנצל כדי לנסות להפחית את העונש שלה.
אייר קנדה מסרה בתגובה ל'אינסיידר': "אנחנו מטפלים ישירות בעובדים שלנו בנושאים פנימיים. עם זאת, אנחנו יכולים לאשר שנסיעות לעובדים הן זכות מיוחדת והטבה ייחודית ונדיבה לעובדי חברת התעופה.  ההטבה הזו מגיעה עם אחריות. רוב העובדים והמשפחות מבינים ומעריכים. אנו מתייחסים ברצינות למשוב על השירותים שלנו. למעשה, עשינו חקירה לגבי התלונה שהוגשה, ובהמשך מצאנו עובדות שלא תאמו את מה שהוצג".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה