תיירות

המלונות הטובים בעולם נחשפים: יש גם נציג אחד מישראל

על פי מגזין התיירות הנחשב Conde Nast Traveler שהרכיב רשימה יוקרתית של 57 המלונות הטובים על פני הגלובוס, נמצאת גם גאווה כחול-לבן, מלון THE JAFFA ביפו שמייצג בכבוד את ישראל עם כל 120 חדריו, מה הנימוק לבחירה בו?
מערכת ice | 
מלון THE JAFFA (צילום עמית גירון)
גאווה גדולה לישראל בעולם התיירות. אחרי שמלונות אחרים בישראל כבר זכו בשנה האחרונה בפרסים נחשים, יש נציגות ישראלית גם בבחירה  של מגזין התיירות היוקרתי Condé Nast Traveler שבחר במלון THE JAFFA ביפו לאחד מ-57 המלונות הטובים בעולם, הוא הנציג היחיד בכחול-לבן.
יש לציין כי הרשימה, The Best Hotels and Resorts in the World: The Gold List 2023, היא חלק ממדריך בינלאומי שמתייחס ליעדים המובילים לשנת 2023 הקרובה. עורכי המגזין הנחשב הם גם בוחרי רשימת הריזורטים והלוקשיינים שמסתמנים כטרנדיים לקראת השנה החדשה.

אבל מה היה הגורם לבחירת המגזין ב-THE JAFFA לאחד הטובים בעולם? בין הנימוקים לבחירה בו נכתב בין היתר: "תמונה בודדת של הצ'אפל במלון, חלל ששימש בעבר ככנסייה במנזר עם חלונות ויטראז'....הפכה ליצירת מופת אנכרוניסטית, והיא ההשראה לביקור בת"א. כשתמונה זו הופכת לממשית היא עוצרת נשימה".
עוד הוסבר: "נוסחת 'החדש פוגש את הישן' מורגשת בכל חללי המלון ומהווה אנלוגיה הולמת לג'נטריפיקציה שמתרחשת ממש מחוץ ללובי. יפו, בה שוכן המלון, התגלתה כאחד המקומות החמים והיצירתיים בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה