רייטינג

רייטינג שבועי: יונית לוי כובשת פסגה נוספת

מדגם חדשות 12 ומכון מנו גבע בהגשת יוני ת לוי הוא הרגע הנצפה ביותר בשבוע האחרון, גם ארץ נהדרת נכנסה לרשימה שצבועה כולה בצבעי קשת 12
מערכת ice |  2
יונית לוי (צילום קשת 12)
השבוע האחרון היה כולו בסימן הבחירות לכנסת ה-25. בערוצי החדשות היה ניתן לראות אין ספור שעות שידור מרחבי הארץ שסיקרו את כל הזוויות האפשריות. כל אלה התנקזו אל רגע האמת של שידורי הבחירות, דקה אחת, דקת המדגם. ואכן מדובר ברצועת השידור שהשיגה את אחוז הרייטינג הגבוה ביותר בשבוע האחרון. מדגם חדשות 12 ומנו גבע השיג נתון רייטינג מרשים בהחלט – 23.2%.

ברשת 12 פעלו בחכמה ובחרו לשדר את ארץ נהדרת באופן צמוד לפרסום תוצאות המדגם. התכסיס עבד וספיישל הבחירות שח ארץ נהדרת סיים במקום השני בדרוג הרייטינג השבועי עם 20.3%. המקום השלישי גם הוא שייך לרשת. גמר מאסטר שף אשר ביחס לעונות הקודמות הראה תצוגת שפל, אך למדד השבועי הוא הצליח להיכנס בכל זאת ולתפוס את המקום השלישי עם 17%.
 
יום לאחר שידור גמר העונה של מאסטר שך בקשת רצו לסחוט את הלימון עוד קצת ושידרו פרק מאסטר שף מיוחד – מאסטר שף VIP. התוכנית אמנם אכזבה ברייטינג אבל רשמה 14.9%, בהחלט לא רע. את הדרוג סוגרת מהדורת החדשות של קשת 12 ששודרה יום לאחר הבחירות והשיגה 14%.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ערוץ 2
    עמירם שמיר 11/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא לא ניסגר למי הוא משדר
    סגור
  • 1.
    יונית לוי
    אני 11/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גב' לוי, יהיה נחמד מאד מצדך אם תדברי יותר לאט וברור ולא תמלמלי לעצמך, בכל זאת רוצים לשמוע ולהבין את החדשות. תודה.
    סגור