טלוויזיה

מיליוני צפיות לסדרה המצליחה שהגיעה לסיומה, כך תשלימו פערים

בכאן 11 הסתיימו השבוע שידורי המיני סדרה "הצבי", דרמה תקופתית שעוסקת בירושלים של סוף המאה ה-19 ופועלו של מחיה השפה העברית אליעזר בן יהודה (אור בן מלך). עד כה, פרקי הסדרה הגיעו למיליוני צפיות
שירה יום טוב | 
הצבי (צילום כאן 11)
סדרת הדרמה התקופתית "הצבי" (6 פרקים) הגיעה לסיום העונה הראשונה בכאן 11 והצליחה להחזיר מיליוני צופים לירושלים של 1885.
מדובר בדרמה תקופתית על אהבה, עיתונות ועברית, שמספרת את סיפורה של הקהילה היהודית בירושלים, הקיצונית והאכזרית לפרקים, בתקופה של רומנטיקה, אידאולוגיה, התפתחות העיתונות ומימוש עצמי מול קשר משפחתי ומסורת.
בסדרה משתתפים: סוזנה פפיאן, אור בן מלך, ולדימיר פרידמן, מיכל שטמלר ינאי, נטע רוט, פולינה ויטורגן, יאנה פרידמן, לב לוין, גאלה קוגן ורבים נוספים יוצרת ובמאית הסדרה: קרן מרגלית (״פלפלים צהובים״, ו״להעיר את הדב״).
ששת פרקי הסדרה, זכו לעשרות אלפי צפיות בערוץ היוטיוב של כאן 11. בדיגיטל של כאן נצברו מאות אלפי צפיות לרוב הפרקים ומעל מיליון צפיות בסך הכל. גם בשידורים הלינארים בטלוויזיה, צפו מאות אלפים בכל פרק, ובסך הכל הצליחו פרקי התוכנית להגיע לחשיפה של מעל 2 מיליון צפיות.
 
עלילת הסדרה עוסקת במשפחת ציפיס האמידה, ההורים ושלוש בנותיהן, מגיעים לירושלים הקנאית של 1885, בעקבות חזון חיבת ציון של אב המשפחה. בנות המשפחה אינן מרוצות מהמעבר לא״י וכל רצונה של פרומה, הבכורה בת ה- ,19 הוא לברוח בחזרה לאודסה לזרועות אהובה המהפכן. אלא שאז היא פוגשת את אליעזר בן יהודה ומתחילה לעבוד בעיתונו ״הצבי״, שם היא נחשפת לסיפורים על לינץ׳ אכזרי כנגד נערות יהודיות צעירות מתוך רצון ״לחנך״ אותן, סיפורים שבקהילה יעשו הכול כדי שלא ייראו אור בעיתון. פרומה הופכת לעיתונאית חוקרת בעיתון ״הצבי״ של בן יהודה ומבלי לשים לב היא מתאהבת בשפה העברית.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה