טלוויזיה

צפו: משה איבגי שובר שתיקה לראשונה מאז הרשעתו

הערב יעלה ברשת 13 פרק של תוכנית המקור שיחשוף לראשונה בתחקיר מיוחד את הצד של משה איבגי בפרשיית ההטרדות המיוחסת לו.  צפו בהצצה לדבריו של איבגי בתחקיר 
שירה יום טוב |  1
משה איבגי
השחקן משה איבגי שובר שתיקה סביב פרשת התקיפות המיניות שמיוחסת לו. הפרשה התחילה מתחקיר שפורסם לפני כ-5 שנים באתר "וואלה" לפיו איבגי הטריד ותקף נשים לאורך הקריירה שלו ובחסותה.
במרץ האחרון קבע בית המשפט המחוזי בחיפה כי איבגי יורשע בביצוע מעשה מגונה ובמספר סעיפים נוספים של מעשים מגונים והטרדות מיניות כלפי מספר נשים. בית המשפט דחה בהחלטתו את הערעור שהגיש השחקן, ומנגד קיבל את הערעור שהגישה המדינה ולבסוף נקבע כי איבגי יורשע בכל סעיפי כתב האישום שהוגש נגדו.
עד להרשעתו איבגי לא יצאה באף התבטאות ביחס לפרשה. הערב יפורסם תחקיר של "המקור" ברשת 13 בו הוא לראשונה מדבר על הנושא. במשך החודשים האחרונים תיעדה אותו חן ליברמן וראיינה אותו. היא תחשוף לראשונה את תיק החקירה, ותעמת את איבגי הן עם כתב האישום שהוגש נגדו והן עם תלונות שפורסמו בתקשורת.

כזכור, ביום חמישי האחרון פורסם בקשת 12 תחקיר עובדה שהביא את זוויתן של נפגעותיו של איבגי שסיפרו בפנים גלויות על הפגיעה שחוו. כעת התחקיר ברשת 13 יציב את הצד של איבגי בפרשה וישפוך אור נוסף על הסיפור.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תחקיר המקורעל משה איבגי
    יעקב 06/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בסופו של דבר בתחקיר המקור, של חן ליברמן נחשפנו לעובדות מדהימות, של מעשיו של איבגי, שבאו לידי ביטוי בכתב האישום. ליטוף גבה של אישה, כשהנפגעת עצמה, אמרה שהיא לא ציפתה שדבריה יופיעו בכתב האישום... משה איבגי מתלבט בראיון, אם לקרוא לעצמו רשע, או השטן, עד כדי כך הנשים הצליחו למוטט ולשבור אותו, כגבר. אני מוכן לקבל את הטענה שנשים רבות, כפי שהופיעו בעובדה, נפגעו ממעשיו. אבל מה שמפריע לי, שהצד הגברי, של איבגי, נמחק לחלוטין והוא מבטל את עצמו כגבר, שיש לו גם רגשות. גם הוא נפגע מזה, שנשים שעשה בהן מעשים מגונים (וכאמור מדובר בשלושה מקרים טריוויאלים לחלוטין) לא התנגדו באופן פעיל, אלא בחרו לשתוק ואז לשפוך עליו מים רותחים, עד כדי רצון למחוק אותו לחלוטין. לפי דעתי, יש פה הרבה רגשות סובייקטיביים של הנשים, מכל מני סיבות, ובעיקר פסיכולוגיות, שגורמות להן להרגיש רע. אבל לפי דעתי, זה לא מוצדק להשליך את זה על גברים כמו איבגי. אף אחד לא חקר את העניין, עד כמה הנשים עצמן, סובלות מבעיות נפשיות אלו ואחרות, שגורמות להן להאשים את הגבר. מדוע הזכות של האישה, גוברת על הזכות של הגבר. גם לו יש זכות שיראו את נקודת המבט שלו
    סגור