טלוויזיה

צנובר הקיפוד משעת נעילה מת, כמה עלה להפקה?

הקיפוד הלבן שכיכב בסדרת "שעת נעילה" ששודרה השנה בכאן 11 כאחת מהפקות הטלוויזיה היקרות בישראל מת. השחקן שחר טבוך שלצורך דמותו לוהק הקיפוד ספד לו
מערכת ice | 
שעת נעילה (צילום כאן 11)
צנובר משעת נעילה מת היום (שני), ככל הנראה בשיבת קיפודים טובה. הקיפוד מסוג קיפוד ננסי לבן הושכר להפקה של הסדרה "שעת נעילה" ששודרה בכאן 11 בחורף האחרון כאחת ההפקות היקרות והמושקעות בטלוויזיה הישראלית ועסקה במלחמת יום הכיפורים. מקומו של צנובר בסדרה היה חיית מחמד של אבינועם, הקשב ממוצב החרמון, אותו שיחק הזמר והשחקן שחר טבוך.
רן בוקר פרסם פרטים על מותו של המכרסם המוכר בישראל וכתב באינסטגרם שלו, "הקיפוד הלבן צנובר הקיפוד שכיכב בסדרה ״שעת נעילה״ נפרד מהעולם, וככל הנראה מדובר בקיפוד הננסי הלבן האחרון בישראל שמו האמיתי של הקיפוד שמוליק, ולפי בעליו הוא היה בגיל 5, לדבריו עבור קיפודים מדובר בגיל מאוד מתקדם שמשול ל״גיל 100 כמו בני אדם״.
עוד חשף בוקר כי הפקת הסדרה שילמה עבור הליהוק של המכרסם הקטן אלף שקלים עבור כל שבוע שהשכירו אותו לצילומים. טבוך עצמו הגיב לפוסט של בוקר וספד לחברו צמוד בצילומים, "קשה ועצוב... צנובר אתה חבר אמיתי! זכיתי לעבור איתך מסע משמעותי ומרגש מלא ברגעים עצובים ומשמחים... תודה שלימדת אותי כמה קיפודים היא חיה קסומה מלאה ברגשות ולב. אתה באמת חלק ממי שאני עכשיו ואני מאושר מזה אוהב אותך כוכב, אתגעגע חבר יקר".
 

עלותה של הפקת העונה הראשונה של הסדרה כולה הסתכמה בכ-20 מיליון שקלים ובכך הפכה לאחת מהפקות הטלוויזיה היקרות בישראל, כשלצורך שיחזור הקרבות ממלחמת יום הכיפורים השתמשו בהפקה באפקטים ייחודיים. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה