טלוויזיה

ליאיר לפיד היו 6 הבטחות בבחירות, האם עמד בהן?

בדיקה של 'מהצד השני' בכאן ל-11 לכל ההתחייבויות של ראש הממשלה החליפי רגע לפני הפעם האחרונה שניגשו האזרחים בישראל להצביע, גילתה כי יש לו 100% הצלחה באי קיומן. מה הוא הבטיח ומה קרה בפועל? גיא זוהר פירק את הכל לגורמים
מערכת ice | 
גיא זוהר מהצד השני (צילום צילום מסך כאן 11)
יאיר לפיד הגיע למערכת הבחירות האחרונה עמוס בהבטחות ובהצהרות כדי לשכנע את הבוחרים הישראלים להעניק לו את המנדט להחליף את בנימין נתניהו בכל דרך שהיא בראשות הממשלה, כדי לשנות את הכל, אבל האם הוא באמת עמד בדברים שהבטיח, או אפילו בחלקם?
ב'מהצד השני' בכאן 11 בדקו את הנושא ומצאו כי: "לשר החוץ יאיר לפיד היו 6 התחייבויות למאה הימים הראשונים של הממשלה החדשה. הוא אשכרה לא עמד באף אחת מהן", גיא זוהר ניתח אותן אחת אחרי השנייה והסביר בדיוק איך".
ההבטחות של לפיד היו: "אני מתחייב ב-100 הימים הראשונים לחוקק את חוק דמי האבטלה לעצמאים, חוק הגבלת הקדנציות לראש ממשלה, חוק הגבלת הממשלה ל-18 שרים, חוק נישואין אזרחיים, חוק הפונדקאות ותיקון חוק הלאום, אנחנו מתחייבים".
זוהר אמר: "בטוח יש לזה הסבר מעולה לזה שלפיד לא עמד באף אחד מההתחייבויות שלו ב-100 הימים הראשונים", כאן נראה לפיד אומר בסרטון: "לכולנו יש עבר והוא סוחב 5 ציטוטים שהוא מתחרט עליהם ודעות שהוא שינה", זוהר הוסיף: "הנה 5 ציטוטים שלפיד מתחרט עליהם. תראו, אחרי 100 ימים לא לעמוד באף אחת מההתחייבויות זה חתיכת הישג, ושוב מזל טוב לכל הנשואים הטריים, לא התחייבנו שלא למחזר את הבדיחה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה