טלוויזיה

ערוצי טלוויזיה ב-50 שקל, מיזם התוכן החדשני מעלה הילוך

חברת הסטרימינג FREETV פרסמה היום קול קורא ליוצרים להגשת הצעות לסדרות דוקו-דרמה ומיני דרמה במטרה להפיק תוכן בלעדי ללקוחות המיזם. המטרה: להעניק לצרכן שירותי טלוויזיה במחיר של כ-40-50 שקל בחודש 
מערכת ice |  3
קשת (צילום Magma Images)

חברת הסטרימינג FREETV פרסמה היום קול קורא ליוצרים להגשת הצעות לסדרות דוקו-דרמה ומיני דרמה במטרה להפיק תוכן בלעדי ללקוחות המיזם, כך על פי כלכליסט. במסגרת הפרסום, החברה הצהירה שהפקות ישראליות הן חלק מהותי וחשוב מבחינתה מפלטפורמת השידור. 
 


תאריך היעד המדובר הוא ברבעון הרביעי של שנת 2022, אז ישיק המיזם את אפליקציית הסטרימינג שלו. ובתוך כך, הצרכן הישראלי יוכל לקבל שירותי טלוויזיה במחיר של כ-40-50 שקל בחודש, הכוללים תכני קשת, כאן, 13 ו-14 וגם חבילת ספורט מורחבת וערוצי ילדים. בנוסף, יהיה ניתן להוסיף אליה חבילות של חברות הסטרימינג הבינלאומיות עם תשלום בחשבונית אחת. היתרון של המיזם הוא שקשת ו-RGE הן חברות האם ומחזיקות בהמון תוכן מקורי בבעלותן שיחסוך עלויות רבות ברכישת ערוצים.
 


אם השירות יצליח הוא יסמן שינוי מגמה: זה אומר שיש נתח צרכני מספיק גדול עם נכונות לחבר את הסטרימר או להתקין באופן עצמאי אפליקציות על הטלוויזיה החכמה כשהפרמטרים החשובים ביותר מבחינתו הם תוכן ומחיר נמוך. 

 


 

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    גם אם ישלמו לי לא אכניס משהו של קשת אלי לסלון
    ניר 05/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ימח שמם של כל הסמולנים
    סגור
  • 2.
    השידורים יהיו בערבית?
    יונית לביא 04/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 2
    קשת היא סניף של אלג׳זירה
    סגור
  • 1.
    אתם ענקיים אייס
    אייל 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    האייטם של כלכליסט פורסם כבר לפני יותר משבוע, גם בכלכליסט וגם באתרים אחרים כמו מרקר, ביזפורטל ועוד. הנה הלינק של כלכליסט: https://www.calcalist.co.il/local_news/article/h1bmwcl75 כמה אתם יכולים להעתיק בלי לשים לב לפרטים האלה?
    סגור