טלוויזיה

דיירת האח הגדול בהלם: זו המחווה המרגשת שפספסה

דיירת האח הגדול, בר כהן,  זכתה לתמיכה מבחוץ כאשר על מסוק שהורם לכבודה מעל הבית נכתב: "בר, האמת שבך זה היופי שבך. אוהבים התומכים". כל דיירי הבית עמדו סקרנים בחלון וניסו להבין לכבוד מי זה הורם, חוץ מאחת - בר כהן
מערכת ice |  2
האח הגדול (צילום פייסבוק/ האח הגדול)
העונה החדשה של האח הגדול ומשתתפיה השנויים במחלוקת הפכה לשיחת היום בכל סלון במדינת ישראל. הריבים, התככים והמזימות שקורות בבית גורמות לצופים רבים להזדעזע. 
אחרי שטליה, ריוואה ושרון כבר קיבלו מסוק שיתרומם מעל בית "האח הגדול" ויינשא את שמם, כעת גם הדיירת בר כהן זכתה לתמיכה מבחוץ. על המסוק שהורם לכבודה נכתב: "בר, האמת שבך זה היופי שבך. אוהבים התומכים". 
 
כשהמסוק הועלה באוויר דיירי הבית התבקשו להיכנס פנימה, מטעמי בטיחות, והשקיפו על המסוק דרך חלונות הזכוכית. כל משתתפי הריאליטי עמדו והסתכלו החוצה בניסיון לפצח למי מבניהם הוא הורם, מלבד דיירת אחת והחשובה ביותר לאותו הרגע, בר כהן, שהחליטה לא להגיע ופספסה את המסוק שהורם לכבודה. 
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כת גזע
    יאללה 07/2022/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איפה יורם זק שמעולם לא ניתק. בצורה גסה כזו ערוץ. מה הולך פה מראים לנו אותם רק מדברים דברים מטומטמים חסרי ערך חסרי מוח. דופקים לנו לפרצוף. אנשים חלולים שרין נתנאל דיאן הבהמות ריווה קאזאם דינה המתישים. אני רוצה את המליון. כי האח הגדול רמאי שקרן וגנב. ועל זה הוא צריך לשלם.
    סגור
  • 1.
    את ראויה לכל מחווה מרגשת ומשמחת
    תומכת של בר המדהימה 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מגיע לך שישמחו אותך תמיד.
    סגור