טלוויזיה

ביקורת חוצת מגזרים: אלו העיתונים שמגנים את עתירת יש עתיד

התמיכה בערוץ 14 ממשיכה. לאחר גלובס, הארץ ואנשי תקשורת רבים, הבוקר הגיע תורם של ישראל היום ומקור ראשון לשלוח מכתב תמיכה בערוץ
מערכת ice | 
ערוץ 14 (צילום מסך)
קבוצת ישראל היום ומקור ראשון פרסמו הבוקר (חמישי) מכתב תמיכה בערוץ 14 לאחר שמפלגת יש עתיד הגישה ערעור נגדו בבקשה לסמן את שידוריו כתעמולת בחירות. "קבוצת "ישראל היום" ומערכות העיתונים "ישראל היום" ו"מקור ראשון" מגנות כל ניסיון או מהלך להשתיק, להגביל, לאיים ולהצר את צעדיהם של כלי תקשורת ועיתונאים, ובכללם ערוץ הטלוויזיה "עכשיו 14", כך נכתב בהודעה הרשמית של שני הגופים. גופי התקשורת המשיכו וכתבו: "אנו תומכים בריבוי קולות ובפלורליזם תרבותי ותקשורתי - בשגרה ובתקופת בחירות".
למעשה הצעד של יש עתיד קיבל ביקורות רבות מכל צידי הקשת הפוליטית והתקשורתית. המו"לית של עיתון 'גלובס' אלונה בר און, יצאה גם היא נגד העתירה ותמכה בערוץ 14, שם עובד במקרה גם בעלה שמעון ריקלין, אחד הקולות הבולטים שנשמעים נגד הפנייה של יש עתיד וראש הממשלה הזמני יאיר לפיד לוועדת הבחירות להכריז עליו ערוץ תעמולה, מה שיביא לסגירתו.
 
כזכור מפלגת יש עתיד, עתרה באמצעות שרת הכלכלה והתעשייה, אורנה ברביבאי ושרת האנרגיה, קארין אלהרר, לוועדת הבחירות המרכזית בבקשה לראות בערוץ 14 ובבעליו, המיליארדר יצחק מירילשוילי, כגופים הפעילים אקטיבית בבחירות. בגוף העתירה, דורשת ׳יש עתיד׳ להכריז ולהכיר כי מירילשוילי וערוץ 14 הפועלים בתקופת הבחירותֿ פונים לציבור הרחב במטרה להשפיע עליהם לתמוך במפלגת הליכוד, ולהימנע מהצבעה למפלגת יש עתיד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה