טלוויזיה

איילה חסון בדרך לאולפן שישי? חדשות 12 במהלך מפתיע

דני קושמרו מכין אייטם למהדורה הקרוב וברשת חושבים שמגישת כאן 11 הטריה בדרך לראיון מפתיע במיוחד באולפן שישי של חדשות 12. האם בכלל מדובר ברעיית ראש הממשלה שרה נתניהו? 
מערכת ice |  8
אילה חסון (צילום מסך רשת 13)
האם איילה חסון בדרך לראיון מפתיע במיוחד באולפן שישי של חדשות 12? או שבכלל מדובר ברעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו? תמונה שהעלה עורך מדור וואלה! ברנז'ה דוד ורטהיים גרמה לשיח ער בנושא ולחרושת שמועות.
רוני מאנה כתב: "אל תתפלאו אם תראו את שרה נתניהו  מתראיינת לערוצים 12/13 אותם ערוצים שהיא ובעלה מדברים בגנותם חברים יקרים ביבי עייף מאד אני לא רוצה להרחיב ומי שמנהל את המדינה זאת שרה נתניהו היא לקחה את המושכות לידיים שרה מבינה שזה הסוף וביבי הרים ידיים רוצה לפרוש מהחיים הפוליטיים היא לא נותנת לו".
 
לא מעט מהעוקבים כתבו: "זו איילה חסון", חלק טענו שזיהו זאת "לפי הכתפיים", היו לא מעט בדיחות גם על חשבון המרואיינת עם קאבר אלבום של תיסלם, שחקני כדורגל, כוכבים מארצות הברית כמו רוד סטיוארט ועוד
אם תתראיין, ייתכן שהנושא יהיה התביעה שבדרך נגד מיקי רוזנטל, חבר הכנסת לשעבר, אחרי שהבטיח לחשוף את מה שהוא יודע על איילה חסון עם שרשור מתגרה במיוחד ששולח לא מעט חיצים נגד ונגד בעלה שי נשר.
רוזנטל כתב: "שבוע טוב, מתחילים עוד פרק בסדרה "איילה חסון - נפלת על האיש הלא נכון". היום נעסוק בפרקטיקות העיתונאיות של איילה חסון. ובכן בשבוע שעבר פרסמה חסון כתבה תחת השם "הסרטון, המו"ל והשר". בתמצית, הכתבה רומזת שהשר לשעבר גדעון סער ניסה באמצעות סרטון חטטני לסחוט את המו"ל עמוס שוקן...".
 
עוד הוסיף: "כדי שהלה יגנוז תחקיר על השר בעתון "הארץ". אלא, שעוד בפתיח לכתבה אומרת חסון ואני מצטט: "למען הסר ספק, מי שצילם את הסרטון היה חוקר פרטי בשליחות של מישהו. לגדעון סער לא היה שום קשר לצילום הסרטון. בואו נבהיר עניין חשוב כבר בראשית הדברים: אינני מגן על גדעון סער, לא דיברתי עם גדעון סער כבר שנים רבות ואיני יודע - מפני שלא בדקתי - אם יש ממש בשמועות לגביו". 
כמו כן טען: "ועכשיו כמה תהיות לגבי טיב העיתונאות של חסון: אם גם לפי ידיעתך לגדעון סער לא היה שום קשר לסרטון, כיצד את לא מפסיקה ליצור רושם בכתבה שכל מיני אנשים חשבו שהאיום "בסחיטה" נעשה באמצעות הסרטון?  הרי זה גם השם שנתת לכתבה: "הסרטון, המו"ל והשר". האם השר "סחט" את שוקן באמצעים אחרים? את לא יודעת. ובכלל, הרי רוב הפרטים שפרסמת בכתבה פורסמו בעבר? מה העילה החדשותית לפרסום? האם הסיבה היא התמכרות שלך ללייקים של הביביסטים?".
לסיום רמז: "למה הדבר דומה. בדיוק לדוגמא שנתתי בקשר לחסון בשבוע שעבר בתכניתו של רביב דרוקר וגם בחשבונותי בפייסבוק ובטוויטר: בעלה, שי נשר, גנב לי כספים מקופה משותפת. (להלן הסרטון שהוא עובדה קיימת) איילה חסון אולי ידעה ואולי לא ידעה על מעשיו של בעלה, אבל סביר להניח שנהנתה מן הכספים הללו..(להלן הרמיזות שהשר סער השתמש בסרטון לסחוט את שוקן)".
 
"ועכשיו אני אשאל האם איילה חסון גנבת? וגם אעשה מעשה איילה חסון ואומר "למען הסר ספק, לאיילה חסון לא היה שום קשר לנטילת הכספים של בעלה שלא כדין"..מחר פרק נוסף ועסיסי במיוחד בסדרה "איילה חסון - נפלת על האיש הלא נכון". רמז: האם שוקן הוזהר שלא לפרסם כתבה על שי נשר?".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    רוני מנה דוחה
    רוניתה 05/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איזה מגעיל ברוני מאנה. אני לא מאמינה שנתניהו אי פעם דיבר איתו. איך אפשר לדבר עם דוחה כזה? והוא בא ומפרשן על הזוג נתניהו כאילו גר איתם. ואנשים אוכלים את הרעל שלו.
    סגור
  • 7.
    חסון, חפשי מקצוע אחר את בדרך החוצה! (ל"ת)
    רביב סוקולוב 05/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 6.
    איילה עיתונאית למופת!
    כוכב 05/2023/13
    הגב לתגובה זו
    20 1
    רוזנטל הקנאה מכווצת!
    סגור
  • 5.
    רוני מאנה בעבר לפני שנים רבות היה לו קשר עם משפחת
    א.א חיפה 05/2023/13
    הגב לתגובה זו
    4 3
    נתניהו. לאחר שנפגע משרה כי יחס מיוחד לא זכה ממנה . מאז הוא רק מכםיש את שרה ויורד עליה. רוני ידוע שהיום הוא לא חי עם אשתו היא נפרדה ממנו ודנים לא שמענו עליו. שילך חטםל בבעיות האישיות שלו ויחפש כותרות ממשפחתו יש מספיק רכיל!
    סגור
  • 4.
    שבת
    מרדכי 05/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ב"ה תישמור שבת
    סגור
  • 3.
    רוני מאנה איש שמבייש את עצמו
    סימה 05/2023/10
    הגב לתגובה זו
    13 1
    רוזנטל לך לשלם את חריגות בנייה בביתך
    סגור
  • 2.
    מיקי רוזנטל
    מני 05/2023/09
    הגב לתגובה זו
    6 11
    עוד "לשעבר" מתוסכל ומתודלק שנאה..! כל המחאות נגד הרפורמה, שהן בכלל מחאות נגד הממשלה וציבור בוחרי הימין נראות ומרגישות כאילו הן תחת הסיסמה: "לשעברי ומתוסכלי כל העולם התאחדו!" מתאים מאוד לשמאל הבולשביקי...ברוח האחד במאי...
    סגור
  • 1.
    פחחח....רוני מאנה האיש והבדיחות !!! (ל"ת)
    אסף 05/2023/08
    הגב לתגובה זו
    12 2
    סגור