טלוויזיה

מתמודד האח הגדול מזועזע: "סתיו קצין עוברת לינץ' ותופת"

אחרי הטענות כלפי סתיו קצין שגורמת לעזיבות המרובות העונה, המתמודד הראשון שיצא מרוצונו מהבית יוצא בתמיכה מפתיעה במתמודדת הבולטת ומודה, "מעניין לראות אותה"
מערכת ice |  3
גיא איתן (צילום מתוך אתר האח הגדול)
אחרי שאמש התפרסמו טענות כי הפעלות נוהל העזיבה התכופות שיודע בית האח הגדול בעונה הנוכחית הם תוצאה של מניפולציה שמפעילה סתיו קצין על הדיירים, גיא איתן שפרש כבר לפני חודש וחצי מהבית מגיב לטענות אך הפעם נעמד באופן מפתיע לצידה של הדמות השנויה במחלוקת בעונה.
"כמה מילים על הלינץ והתופת שעושים לסתיו קצין ברשתות. אפשר להתווכח אם היא טובה או רעה. אבל על דבר אחר אי אפשר להתווכח זה שסתיו היא דמות מעניינת. כתב איתן בסטורי בעמוד האינסטגרם שלו, בזמן שהרשת גועשת סביב תופעת העזיבות בבית האח הגדול.
איתן המשיך והוסיף מחוויתו כדייר לצידה, "כדייר זה בלתי אפשרי לחיות איתה בכבוד. אבל כצופה לראות אותה 3 פעמים בשבוע שעה ביום זה מעניין ונחמד. שמעתי טענות שהיא אחראית לעזיבות שלנו, שלהפקה יש יד מכונת שרה מופע יחיד ושכל זמן מסך הולך אליה.
 
הדייר שהיה הראשון לפרוש מרצון מבית האח הודה, "בואו נדבר לעניין. כולנו כדיירים ירדנו במדרגות שווה בין שווים ועם האפשרות להיות דמויות דומיננטיות. חלקנו ידענו לנצל את זה וליצור עניין וחלקנו נמנענו מזה משיקולים כאלו ואחרים. זה לא חוכמה בדיעבד לומר אכלו לי שתו לי סתיו אשמה בהכל. זה לא בושה להפסיד אבל זה כן בושה לא לדעת להפסיד בכבוד!"
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    סתיו תשאר מנצחת
    דני שובבני 09/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סתיו הגדולה מכולם נכנסה אחד הגדולים
    סגור
  • 2.
    תתמודדו
    מגיע לכם 08/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לכל כת הוורודה, מאחלת לכם בת כמו הבובה הוורודה
    סגור
  • 1.
    הגברת סתיו קציר היא מוטציה של גברת
    ישראלי 08/2023/23
    הגב לתגובה זו
    2 6
    להפקה זה טוב אבל מה שזה משדר לילדים ,לנוער זה שלילי ביותר הם לומדים רק את התחממות ,את הבכי כאמצעי להשיג דברים שהכל זה חיצוני ולא פנימי . הגברת סתיו פשוט מגעילה גם באופי וגם במראה .ההפקה צריכה לחשוב על הנזקים שהיא עושה לצופים .לכל הפורומים צודקים . בחיים לא הכל כסף .
    סגור