תקשורת ומדיה

כתב חדשות 13 נגד חדשות 12: "תעמולה חמאסית משיקולי רייטינג"

כתב חדשות 13, יוסף ישראל, יצא במתקפה נגד הפרסום של עמית סגל בחדשות 13 על המפגש של יחיא סינוואר עם החטופים בעזה: "מה שמבדיל בין 'זאת תעמולה חמאסית ולא נפרסם' ובין 'הסיפור הכי מדהים במלחמה' - שיקולי רייטינג"
תום נחום | 
חדשות 13, חדשות 12 (צילום מסך רשת 13, מסך קשת 12)
אמש (שני), פרסם העיתונאי עמית סגל בחדשות 12 כי על פי עדות של אחת החטופות, בימים הראשונים בשבי חמאס, הגיע יחיא סינוואר לבקר את החטופים והחטופות במנהרה בה הוחזקו. עמית סגל סיפר כי על פי עדות החטופה, היא וחטופים אחרים הוחזקו במנהרה, כאשר אלו שמעו רעש של פתיחת דלת, הזדעזעו לגלות כי בפתח עומד אדם מזוקן שמדבר אליהם עברית מצוינת ללא מבטא והוא לא אחר מאשר יחיא סינוואר.
כעת, כתב חדשות 13, יוסף ישראל, הגיב לנושא וביקר את הציוץ של דומיניק וגהורן, עורך החוץ של סקיי ניוז, וכמו כן, סיפק עקיצה לכיוון הפרסום של סגל כאשר כתב: "עורך החוץ של סקיי ניוז בציוץ על כך שהציטוט של סינוואר לחטופים שהם 'בטוחים פה' מערער את הנרטיב הישראלי שחמאס הוא דאע"ש. או במילים אחרות: מה שמבדיל בין 'זאת תעמולה חמאסית ולא נפרסם' ובין 'הסיפור הכי מדהים במלחמה' - שיקולי רייטינג".
עוד חשף סגל, כי סינוואר הגיע לבקר את החטופים ולברר מה מצבם. סינוואר הציג את עצמו לחטופים והחטופות המבוהלים ואמר להם: "שלום, אני יחיא סינוואר, אתם הכי מוגנים פה. לא יקרה לכם כלום". אותו סיפור, נמסר למשפחת החטופה ואף אומת על ידי גורמים בכירים אשר תחקרו את החטופה.
 
כידוע, יחיא סינוואר הוא האיש שהורה אישית על רצח, אונס, טבח ועריפה של אזרחים ישראליים בעת אירועי הטבח שהתרחשו ב-7 באוקטובר ביישובי עוטף עזה. אחיו של סינוואר היה אחד המחבלים אשר היו אחראים לחטיפת החייל גלעד שליט, אשר שוחרר ב-2011. סינוואר ידוע בבקיאותו המעולה בשפה העברית. בעת היותו אסיר בכלא ישראל, הקפיד לצפות בחדשות ישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה