שיווק ופרסום

מותג הטיפוח במהלך מפתיע: זה הקמפיין החדש שיוצג כטריילר לסרט

המותג CeraVe יעלה בקמפיין בינלאומי ראשון מסוגו שהופק כטריילר לסרט תחת השם - "אהבה תחת השמש". מנכ"ל חטיבת הדרמו-קוסמטיקה בלוריאל ישראל: "הרעיון נולד מתוך תובנה צרכנית שהקהל הרחב, בעיקר צעירים, 'מדלגים על פרסומות' וממהרים להעביר לערוצים אחרים"

מערכת ice | 
המותג CeraVe (צילום יחצ, freepik)
מותג הדרמו קוסמטיקה CeraVe (סרווה), עולה השבוע בקמפיין בינלאומי, ראשון מסוגו אשר הופק כטריילר לסרט. מדובר בטריילר שיוצג תחת הכותרת: "אהבה תחת השמש", שבסופו נחשפת האהבה האמיתית של הגיבורה הראשית - קרם הפנים של סרווה עם הגנה גבוה מהשמש SPF50. 
הטריילר של המותג CeraVe יעלה בישראל במקביל לארה"ב  החל מהשבוע הקרוב. הוא יופיע לפני תחילת הסרטים שיוקרנו בבתי הקולנוע, כטריילר לסרט אמיתי על בחורה שמחפשת את האחד שלה, שמתגלה כקרם ההגנה המושלם. הטריילר יוצג ברשת בתי הקלונוע סינמה סיטי ברחבי הארץ ויעלה גם על גבי שילטי חוצות ובקמפיין דיגיטלי.
גיא דנמן מנכ"ל חטיבת הדרמו-קוסמטיקה בלוריאל ישראל, הגיב למהלך האסטרטגי המיוחד של הקמפיין: "הרעיון נולד מתוך תובנה צרכנית שהקהל הרחב, בעיקר הצעירים, 'מדלגים על פרסומות' וממהרים להעביר לערוצים אחרים. במה הם כן אוהבים לצפות? בטריילרים של סרטים". לטענת דנמן, מטרת הקמפיין הינה הדגשת החשיבות שבמריחת קרם ההגנה לאורך כל השנה ולא רק בימי הקיץ.
הטריילר של סרווה מציג סיפור הנדמה כקומדיה רומנטית, על בחורה צעירה שמאסה בחיפושים ומספרת לחברים בהתרגשות על כך שסוף סוף מצאה את האחד שלה. בסוף הטריילר, הצופים יגלו כי מדובר  בקרם הלחות לפנים עם  SPF50 של המותג סרווה.
קרם לחות לפנים  SPF50 של סרווה משלב פורמולה ייחודית המכילה 3 סרמידים חיוניים לעור, המסייעים בשיקום שכבת ההגנה הטבעית. מכיל ניאצינמיד (ויטמין B3) וויטמין E. במרקם קליל ונוח לשימוש, להגנה יומיומית מקרינת השמש, מתאים לעור יבש עד יבש מאד ומגיע במארז שפורפרת נוח וקל לנשיאה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה