שיווק ופרסום

הבנק שייך לצעירים: 'הפועלים' מקים חממת צעירים עם בני נוער

במסגרת המהלך, 15 בני נוער נבחרו לשמש כיועצי הבנק לענייני בני נוער. הפעילות כוללת סרטונים המופנים לבני הנוער שבהם מוסברים נושאים בנקאיים
משה בנימין | 
בנק הפועלים. חממת הצעירים (צילום יח"צ)
כמו בכל הקטגוריות, גם בקרב על מחזור הצעירים הבא שעתיד לפתוח חשבון בנק, ישנה תחרות ערה בין הבנקים. לאחר המהלך הדיגיטלי שהשיק עם סוכנות הפרסום HAPPPY, בנק הפועלים ממשיך למהלך הבא בשיתוף סוכנות הפרסום לבני נוער וצעירים teenk תחת השם "חממת הצעירים של בנק הפועלים". 
במסגרת המהלך, 15 בני נוער נבחרו לשמש כיועצי הבנק לענייני בני נוער. הפעילות כוללת סרטונים המופנים לבני הנוער שבהם מוסברים נושאים בנקאיים. כאמור, מאחורי הפעילות עומדת teenk שאיגדה עבור הבנק קבוצה של 15 בני נוער בגילאי 16-18. "החממה שיצאה לדרכה לפני כ-3 חודשים, הוקמה במטרה לפתח כלים, שירותים ומוצרים חדשים שהבנק יציע לבני הנוער ולשפר את הקשר של הבנק עם בני הנוער", כך לדברי סוכנות הפרסום. 
ב-teenk חברו למאייר והיוטיובר יותם פרל ויצרו סדרת סרטוני אנימציה המסבירים לבני הנוער נושאים שהם הגדירו כחשובים ביותר עבורם, כמו פתיחת חשבון בנק ראשון, ניהול חשבון צעיר ועוד. 
בין נציגי הבנק לבני הנוער התקיימו 4 מפגשי יצירה וחשיבה שמטרתם להביא לדיון נקודות משמעותיות וחסמים בין בני הנוער למוסדות הבנקאיים. במשרד מסבירים כי במסגרת שיתוף הפעולה עם בני הנוער "ומתוך הבנת עולם התוכן שלהם והצרכים שעלו במהלך המפגשים נבנה קמפיין הקיץ של הבנק לגיוס בני נוער". הסרטונים יעלו במיניסייט הייעודי WOWJOB ובערוץ היוטיוב של בנק הפועלים.
 

יניב ויצמן, מנכ"ל teenk: "אני תמיד גאה בבני הנוער וביכולות שלהם, הם לא מפסיקים להפתיע גם אותי. במהלך שלנו לבנק הפועלים הבנתי כמה התובנה הפשוטה ביותר מגיעה מהצרכן בשאלת תם. ואני חושב שזה מה שמייחד את הסרטונים שיצרנו, הם בדיוק מה שבני הנוער רוצים וצריכים, פשוט בשביל להבין. אין כמו דיאלוג פתוח עם הצרכן, על מנת להבין מה הוא באמת רוצה מהמותגים שסובבים אותו".
לילך בר-טל, מנהלת שיווק קמעונאי בנק הפועלים: "בני הנוער הם דור העתיד של הבנק. קיבלנו מבני הנוער במסגרת החממה הרבה מאד רעיונות וטיפים שניישם בעבודתנו השוטפת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה