שיווק ופרסום

סימסה והתנגשה: צופי אשלי בקשי נבהלו - למטרה טובה

לאחר כחמש דקות של נסיעה ושידור בלייב, נחרדו המעריצים שצפו בסרטון לראות את הבלוגרית מעורבת בשידור ישיר בתאונת דרכים. תאונת הדרכים שלא הייתה, בוימה על ידי אור ירוק ובאומן בר ריבנאי, במהלך שנועד להתריע מפני תופעת השימוש בסלולרי בזמן נהיגה
משה בנימין |  7
אשלי בקשי (צילום יח"צ)
לאחר הניסיון הראשון שמינף את ההצלחה של היוטיוברית אשלי וקסמן בקשי, בערוץ היוטיוב שלה בשת"פ עם פרטנר, באומן בר ריבנאי עושים סיבוב נוסף על התופעה הויראלית והפעם בשיתוף פעולה עם עמותת אור ירוק. במהלך פרסום שעלה אתמול לאוויר, שהיה למעשה שידור בלייב של וקסמן בקשי, צופיה ומעריציה נבהלו למראה תאונת דרכים שבה הייתה מעורבת לאחר שהשתמשה במכשיר הטלפון הנייד שלה. 
תאונת הדרכים שלא הייתה, בוימה על ידי אור ירוק ובאומן בר ריבנאי, במהלך שנועד להתריע מפני תופעת השימוש בסלולרי בזמן נהיגה, לצילומי סלפי ולשידורי לייב. לאחר כחמש דקות של נסיעה ושידור בלייב, נחרדו המעריצים שצפו בסרטון לראות את הבלוגרית מעורבת בשידור ישיר בתאונת דרכים. בכדי להרגיע את הצופים, לאחר שידור התאונה, המשיך הווידאו עם צילום נוסף של וקסמן בקשי שהרגיעה את מעריציה שהיא בסדר והיא לא באמת הייתה מעורבת בתאונה. הצופים גילו, כי השידור ״החי״ היה למעשה הקלטה של תאונת דרכים מבוימת. הסרטון השיג כ-18,300 צפיות עם למעלה מ-450 תגובות. 
 

מטרת הסרטון, אותו יזמו עמותת אור ירוק בשיתוף עם משרד הפרסום הייתה להתריע בפני הסכנה של שימוש במכשיר הסלולר בזמן נהיגה. לאחרונה עם השקתם של אמצעים המאפשרים שידור חי בפייסבוק וביוטיוב גבר השימוש בטלפון לשידורים כאלה במהלך נהיגה, דבר המצטרף לצילומי סלפי ולהעלאת קטעי וידאו לסנאפצ׳ט ולרשתות חברתיות אחרות. התופעה כבר גרמה למספר תאונות דרכים ובעולם אף תועדו בשידור חי מקרים של תאונות קטלניות.
מנכ״ל אור ירוק שמואל אבואב: "שימוש בטלפון הנייד במהלך נהיגה מסוכן ועלול לעלות בחיי אדם. למרות הידיעה שזה מסוכן, נהגים רבים עדיין מתעסקים בטלפון הסלולארי בזמן נהיגה, מסכנים את עצמם ואת שאר משתמשי הדרך האחרים. המשרד לביטחון פנים חייב להוסיף 300 ניידות ו-300 שוטרים כדי להרתיע נהגים מלסמס או לגלוש בפייסבוק במהלך נהיגה. מדינות רבות בעולם הבינו כי הן חייבות לקחת אחריות ולהילחם בתופעה המסוכנת הזו, הגיע הזמן שגם מדינת ישראל תשים בראש סדר העדיפויות את הצלת החיים בכבישים".
 מאחורי המהלך עומדים אנשי הקריאייטיב יבגני אוטקין וניב הרצברג מבאומן בר ריבנאי. 
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אשלי והסרטון המבויים
    צופה 12/2016/17
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ראיתי את ה"לייב" ואת התאונה שהיא כביכול עשתה. לדעתי זו לא הדרך בגלל שאשלי היא דמות נערצת על ילדות קטנות והיא לא לקחה בחשבון שהן צופות בה , לפעמים לבד בבית, ואם חס וחלילה מישהי היתה מתעלפת מההלם ומרוב דאגה? ככה לא יוצרים מודעות לנושא כזה חשוב!!! מעבר לזה - היא שיקרה לצופים כשהבטיחה לייב וולוג כרגיל וזה מה שקיבלו סרטון פרסומת ולא משנה עד כמה הוא חשוב ומשמעותי. זה שקר. עם כל הכבוד, היא נהגה תוך כדי שימוש בטלפון כדי להזהיר מהתהנהגות כזו אך בפועל עשתה את זה בעצמה. מה הקטע?
    סגור
  • למה להמציא שטויות?
    בקשית 12/2016/21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    היא לא שיקרה לצופים שלה. באותו יום היא באמת לא יכלה לצלם ולוג עקב צילומים שהיו לה מהבוקר עד הלילה. והסרטון הזה? זה לא פרסומת לאור ירוק! זה שיתוף פעולה! וגם כשהתאונה כביכול התקיימה זה היה ממש לכמה שניות. אף אחת לא התעלפה אבל עצם זה שנלחצנו (הבקשיות) זה אומר שהיא הצליחה והיא עשתה את זה כמו שצריך. וזה שהיא הייתה בטלפון תוך כדי? איך את רוצה שהיא תעביר מסר בלי שזה יקרה באמת?
    סגור
  • לא המצאתי.
    צופה 12/2016/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את יכולה לקרוא לזה איך שאת רוצה - שיתוף פעולה או פרסומת - הנקודה היא שאשלי כן! אמרה שיהיה שידור חי בוולוג וזה לא היה שידור חי ובטח שלא וולוג. ואם מישהי כן היתה מתעלפת או נפגעת או פוגעת בעצמה מרוב לחץ?? מה זה משנה אם אף אחת לא נפגעה? אסור לקחת סיכון. אשלי טעתה בדרך שבה היא ניסתה להעביר מסר חשוב. אפשר להעביר מסר על ידי דיבור בבית ולא לבצע את הפעולה האסור על מנת להרתיע. יגיע יום שתתבגרי ותביני שאין מה להעריץ מאפרת. (ולא, לא משנה שיש לה שתי בנות ולא משנה שהיא עלתה לארץ כדי להתגייס ולא משנה כלום. יש מיליון חיילים שעלו לארץ להתגייס ועשו פי אלף יותר ממנה. היא כולה מאפרת וגם לא הכי טובה...).
    סגור
  • 2.
    ממש לא אותו דבר
    נו 12/2016/16
    הגב לתגובה זו
    4 0
    פולקסווגן עשו סרט פרסומת לכל דבר, פה היה שידור לייב של תאונה.
    סגור
  • וציפית שיפרגנו בגלל זה
    אבי 12/2016/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תעשיה של ילדים
    סגור
  • 1.
    זה?
    כמו 12/2016/15
    הגב לתגובה זו
    3 1
    https://www.youtube.com/watch?v=eX6gZkaHmmY
    סגור
  • היה בקאן
    העתקה 12/2016/15
    הגב לתגובה זו
    2 2
    העקה מוחלט של מהלך שהוצג בקאן
    סגור