שיווק ופרסום
תקציבי 'מטרו' של קרסו עברו מדרורי ארועטי לליאו ברנט
התפרקותה של השותפות בין יורם דרורי וטובית שלומי, עם יוסי ארועטי ודודי ברמן עולה להם בעוד תקציב - הפעם של מטרו מקבוצת קרסו
על רקע השינויים התכופים במשרד הפרסום דרורי- ארועטי ברמן והפסקת שיתוף הפעולה בין השותפים, תקציב הפרסום של חברת מטרו מוטור עזב את המשרד ועבר לידיו של ליאו ברנט. יצוין כי לאחרונה, על רקע אי היציבות הניהולית איבד המשרד גם את תקציב אופל שעבר למשרד לעומק התודעה.
תקציב מטרו-מוטור באופליין טופל אף הוא על ידי דרורי ארועטי ברמן ולפני כשנתיים בינואר 2016 זכתה בחלק הדיגיטל שלו חברת dsay, זרוע הדיגיטל של הקבוצה, בראשה עומד אייל הובר לוי. כאמור, התפרקותה של השותפות בין יורם דרורי (וטובית שלומי), יוסי ארועטי ודודי ברמן הובילה את הטמעת פעילות דרורי לתוך dsay כאשר הובר לוי ממשיך לשמש כמנכ"ל ויורם דרורי לצידו משמש כיו"ר פעיל.
יש לציין כי מותג מטרו המייבא כלים דו גלגליים של מותגי סאנג-יאנג, יאמאה ו-SYM הוא חלק מקבוצת קרסו, מה שמעלה את התהייה מדוע התקציב לא הגיע לידיו של ענבר מרחב G שמטפל בתקציבי הרכב הרכב ניסאן ואינפיניטי מבית קרסו, או FOUR המטפל ברנו ודאצ'יה, או אפילו בפיגמנט וטוויסטד המטפלים בחברה בדיגיטל. לכך אפשר להוסיף את העובדה שליאו ברנט על כל סגולותיו הקריאייטיביות לא מצטיין ביתרון מובהק כלשהו בתחום הדיגיטל על פני ענבר מרחב ובנוסף גם מטפל במותג רכב של יבואנית מתחרה - KIA מבית טלקאר.
בתוך כך, יש לציין כי קרסו קונה את כל המדיה למותגיה באופליין מענבר מרחב G דרך חברת המדיה שלה ROI. עם זאת טרם ידוע מי ירכוש את המדיה בדיגיטל עבור מטרו שכן ROI של ענבר מרחב לא רוכשת עבור קרסו את המדיה בדיגיטל עבור מותגיה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.מישהו מקנא שלא קיבל את התקציב (ל"ת)ממממ 01/2018/17הגב לתגובה זו1 0סגור
-
1.אדם ועמיטל 01/2018/17הגב לתגובה זו5 0השמיים הם הגבול עם השניים האלהסגור
-
חד משמעית ליאו ברנט המשרד היחיד היוםיאיר 01/2018/17הגב לתגובה זו5 1שעושה עבודה נפלאה. בכל הפלטפורמות תמיד מדוייקים וקריאטיביים. תוך שנתיים המשרד הזה בחמישיה. עמי אלוש מס 1סגור