שיווק ופרסום

צפו: הקלטות יאיר נתניהו סידרו קמפיין לאקסית לי לוי

הדוגמנית מבינה שלמטבע יש שני צדדים. באחד את מוזכרת בהקשר משפיל ובשני מחכה קמפיין שמכניס מזומנים לבנק
משה בנימין |  3
לי לוי. קמפיין חדש (צילום יח"צ/ צילום מסך)
היא עלתה לכותרות כזוגתו של יאיר נתניהו ולאחר שנעלמה מהרדאר חזרה שוב לכותרות עם ההקלטות הסודיות מערב הפורענות של נתניהו הבן. כעת, האקסית המתוקשרת לי לוי שעליה אמר יאיר נתניהו שהוא צריך "לסדר אותה לחבריו כדי לסגור חוב" מקבלת קמפיין למותג ריהוט הגן GREEN עם תסריט שמתכתב עם הפרשה. 
חודש ושבוע לאחר פרסום ההקלטות מהלילה באוגוסט 2015, הדוגמנית לי לוי כבר קוצרת את פירות התהילה והעובדה שהפכה לשיחת היום. לוי בת ה-25, דוגמנית שמככבת בעיקר בקמפיינים בתחום האופנה מבינה היטב שלמטבע יש שני צדדים, האחד מעלה אותה לכותרות בעל כורחה ובהקשר משפיל והשני מסדר לה עוד חוזה וזמן מסך אותו היא מנצלת היטב. 
 
מאחורי הקמפיין עומד משרד הפרסום שביט וזהו, בבעלותו של אסי שביט, שזכור מסערת קמפיין יין בעיר לפני מספר חודשים. שביט כבר "חגג" בעבר על פרשיות מתוקשרות מבית ראש הממשלה, אז עשה זאת לאחר חשיפת המידע על "מתנות השמפניה" שקיבלו ביבי ורעייתו, עם מודעת "שרה יש עוד יינות חוץ משמפניה ורודה" שלמרבה הפלא התפרסמה גם בעיתון ישראל היום.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    קריאייטיב איום ונורא
    כוכי 02/2018/17
    הגב לתגובה זו
    3 1
    חחחח הזוי. קריאייטיב נוראי מה זה הדבר הזה? ירוק מקנאה? עם יחסי ציבור טובים וסוכן פרסום טוב היא יכלה באמת לעשות מהסיפור כמה מיליונים טובים לחשבון הבנק
    סגור
  • אוקי.. וזה רע?
    יהוה 02/2018/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה יודע איזה משפיל זה לשמוע את השם שלך בטלווזיה שמדברים אלייך כמו אל זונה שמדברים עליך כאילו אץ איזה אובייקט מגעיל. אוקי זה קרה וזה צץ. היא לא קשורה לשום דבר רע מהפרשה לא יותר מאיזה גוייה מאירופה שצריך לזיין לא? אויי נו באמת נכון זה מסריח שהיא קיבלה עבודה בגלל זה .. אבל למה לא לקבל הצעה טובה שצצה בגלל שזה קרה לדחות את זה ולעשות רגשי לכל העולם קודם כל יש השלכות יש עוד דרמה ויש להתנהג כמו אדם הגון אוקי מסריח והכל אבל זה לא רע מה שרע זה שהבן של ביבי מריץ בדיחות, וכנראה משחק במיסים של כולם להזכירך כשאתה הולך הולך למסעדה אתה משלם 200 שקל+ על שתיי אנשים זה בגלל ה17% מס שאף אחד לא רואה לסיכום למה להיות מסריח ודוחה ולבכות על חצי פרוסת עוגה
    סגור
  • 1.
    אויש זה גרוע
    אסי שמסי 02/2018/15
    הגב לתגובה זו
    2 4
    אסי לך לאי בודד ותחיה על הזיכרונות, כרגע ההווה האיום שלך בדרך למחוק לך אותם
    סגור