שיווק ופרסום

לוקיישן מדיה נכנסת לתחום שילוט הענק - משיקה 3 קירות בת"א

קירות החברה יעלו באיילון וברחוב החשמונאים. בחברה מצהירים על יעד של 10 קירות פרסום עד לסוף 2018
משה בנימין | 
קירות לוקיישן על איילון (צילום יח"צ)
לאחר שנים רבות שבהן התמקדה בשילוט Indoor במבנים סגורים, לוקיישן מדיה, תחת ניהולו של איתי פז עושה צעדי התרחבות משמעותיים. לאחר שנכנסה לתחום המסכים הדיגיטליים, החברה מרחיבה את פעילותה ונכנסת לתחום האאוטדור הקלאסי - שילוט ענק על קירות.
בשבועות הקרובים צפויה החברה לצאת לדרך עם השקת 3 קירות בתל אביב, שניים על איילון בין מחלף לה גרדיה לשלום, שאותם החברה יכולה לשווק גם כ"דאבל" בעזרת הקרבה ביניהם, כאשר כל קיר הוא בגודל של כ-250 מטר רבוע. קיר נוסף יעלה ברחוב החשמונאים, סמוך לקניון הפאשן TLV של גינדי. מחירי הפרסום על קירות החברה יעמדו על כ-100 אלף שקל לחודש בשלטי איילון וכ-50 אלף שקל לחודש לשלט ברחוב החשמונאים. 
כניסתה של לוקיישן לתחום הקירות תהפוך אותה למתחרה בחברות וותיקות בתחום כגון HUGE מדיה שמחזיקה את אחד הקירות הגדולים והיקרים בישראל, במחלף גלילות, המוערך בכ-250 אלף שקל בחודש. קירות נוספים הממוקמים באזורי חשיפה גבוהה ונחשבים לנחשקים ויקרים שייכים לחברת נור, על איילון לכיוון צפון וקירות ברעם באזור ההלכה של חברת ברעם מדיה. שחקן נוסף שמתמקד בתוככי תל אביב האורבנית הוא גבי לביא - עם חברת לביא מדיה
איתי פז, מנכ"ל החברה: "חברת לוקיישן מדיה ממשיכה להרחיב את אחיזתה בפלטפורמות מדיה ונותנת למפרסמים פתרונות נוספים ואיכותיים במדיה. בתקופה הקרובה החברה תוציא הודעות נוספות על פלטפורמות חדשות כשהמטרה הסופית היא לתת פתרון מקיף ללקוח מחוץ לעולם ה ATL והאינטרנט". פז מוסיף עוד ואומר, כי "זו רק סנונית ראשונה בדרך להקמת זרוע משמעותית בתחום. החברה תחזיק עד סוף 2018 כ-10 קירות פרסום בהשקעה של מיליוני שקלים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה