שיווק ופרסום

בטלויזיה, בדיגיטל ובעיתונות: 5 המותגים שהשקיעו השבוע הכי הרבה כסף בפרסום

הפרסום בטלויזיה השבוע הוכפל פי 2.5 בקרב 5 המותגים המובילים, ופי 2 בדיגיטל. איזה משרד ממשלתי הוציא כמעט 4 מיליון שקלים על פרסומות, וכמה הוציאה מקדונלדס על הקמפיין האסייאתי החדש שלה?

מערכת אייס |  1
מותגי השבוע
משרדי הממשלה הסתערו השבוע על מסכי הטלוויזיה עם קמפיינים נרחבים. לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, חמשת המותגים המובילים השקיעו השבוע כ-7.2 מיליון שקל בפרסום בטלוויזיה, עלייה של למעלה מ- 70% בהשוואה לשבוע שעבר. חמשת המותגים המובילים השבוע הם, בסדר יורד: משרד האוצר, משרד הבריאות, לאומי קארד, משק צוריאל ומקדונלדס.
במקום הראשון ובשבוע השני ברציפות - משרד האוצר, שהמשיך לקדם השבוע את קמפיין "רשת הביטחון הכלכלי", והכפיל את השקעותיו בפרסום פי 2.5, בסכום כולל של 2.5 מיליון שקלים. במקום השני השבוע, משרד הבריאות – עם קמפיין העלאת המודעות לשמירה על הנחיות ההיגיינה להתמודדות עם נגיף הקורונה. המשרד השקיע 1.4 מיליון שקלים בפרסומות על מסכי הטלוויזיה.
במקום השלישי, חברת לאומי קארד, שכמעט הכפילה את השקעותיה בפרסום בהשוואה לשבוע שעבר – מ-831 אלף שקלים ל- 1.4 מיליון שקלים. ייתכן כי חוק שטרום שעתיד להיכנס לפועל בשבועות הקרובים, במסגרתו צפויות המסגרות החוץ-בנקאיות להתחזק משמעותית על חשבון הבנקים, הוא הסיבה להגברת השקעתה בפרסום. במקום הרביעי, קמפיין "כשיש לך חשק למשק" מטעם משק צוריאל עם השקעה של כ-1.25 מיליון שקלים, ובמקום החמישי, הקמפיין המגרה במיוחד של מקדונלדס עם – "הלב רעב לאסיה", עם השקעה של 1.18 מיליון שקלים בשבוע החולף.

סימני הסגר גורמים להשקעה בדיגיטל לזנק בכ-50%
גם הוצאות הדיגיטל בקרב חמשת המפרסמות המובילות עלו בהשוואה לשבוע שעבר בעשרות אחוזים: 4.3 מיליון שקלים בהשוואה ל-2.88 מיליון בשבוע שעבר. גם כאן, הגופים הציבוריים הם המפרסמים העיקריים, ולא החברות הפרטיות, עם ייצוג של משרד ממשלתי ושתי רשויות מקומיות בחמישייה הפותחת.
5 המותגים המובילים השבוע שהשקיעו הכי הרבה כסף בפרסום בדיגיטל הם (בסדר יורד): משרד האוצר עם קמפיין "רשת הביטחון הכלכלית", עיריית ירושלים שמעודדת תיירים להגיע ולנפוש בעיר במהלך חודש אוגוסט, בנק ישראל, העמותה לתיירות ונופש חיפה, וקמפיין הקפה של "קפסולות STARBUCKS".
במקום הראשון, כאמור, משרד האוצר, שהשתלט על מסכי המחשב והניידים שלנו בנוסף להשתלטותו על מרקעי הטלוויזיה, עם הוצאה של 1.78 מיליון שקלים. במקום השני, ועל אף היקפי התחלואה הגבוהים בעיר, עיריית ירושלים שמנסה לעודד את הקהל הישראלי להגיע ולבקר בעיר במהלך חופשת אוגוסט, עם הוצאה של 1.1 מיליון שקלים על פרסום בדיגיטל, עלייה של כמעט 40% מהשבוע שעבר.
במקום השלישי, בנק ישראל עם קמפיין "תשלום בטוח", בסך של 848 אלף שקלים. עיריית חיפה השקיעה בפרסום פחות ממחצית מהסכום שהשקיעה בשבוע שעבר – 309 אלף שקלים בהשוואה ל-788 אלף בשבוע שעבר, ועל אף הקיטון נשארה בחמישיית המפרסמים המובילים בדיגיטל. סוגרת את החמישייה הפותחת עם השקעה של 268 אלף שקלים, חברת STARBUCKS שהשיקה את הקפסולות החדשות שלה לקפה.
בעיתונות: 
\תעריפי הפרסום בעיתונות נמוכים יותר מאשר במדיות האחרות, מה שבא לידי ביטוי גם בהיקף ההשקעה בפרסום מודפס. את המקום הראשון תופסת חברת "מחסני חשמל" עם קמפיין "שלם וקח", בהוצאה שבועית של 205 אלף שקלים על מודעות בעיתונים. במקום השני, חברת רהיטי "ניקולטי עיצובים", שהוציאה השבוע 148 אלף שקלים, ירידה של 16% מהשבוע שעבר. במקום השלישי, משרד הבריאות ממשיך לככב עם הוצאה של 142 אלף שקלים. מהמקום השלישי בשבוע שעבר, קמפיין בתי האבות של "עזריאלי PALACE" קוטף את המקום הרביעי עם השקעה של 137 אלף שקלים. במקום החמישי, עולם הקולנוע – LOW COST, עם השקעה של 127 אלף שקלים בפרסום בעיתונות.
ואלו היו המותגים המפורסמים ביותר השבוע בטלויזיה, בדיגיטל ובעיתונות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ביבי סיים את דרכו
    זיו 08/2020/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביבי לא מעניין אותו יותר המדינה. לא הקורונה. לא התרבות. רק המשפט שלו. כול המשפחה והאחים שלי הצביעו לביבי שנים. כולם בלי יוצא מן הכלל. אמרו שהם מצביעים רק לבנט בנט.
    סגור