שיווק ופרסום

מדוע הסתירו למסי את הנעליים בקמפיין של פ.ס.ז'?

מסי הצטלם יחד עם חברי קבוצתו לקמפיין החדש של נעלי נייקי, למרות שהוא פרזנטור של המתחרה אדידס. זה הפתרון היצירתי שמצאו בקבוצה
מערכת ice | 
ליונל מסי (צילום פייסבוק/ ליונל מסי)
כוכבי פריז סן ז'רמן הצטלמו בשבוע שעבר לקמפיין #PSGxJordan. כמה מהשחקנים מקבוצות הגברים והנשים של המועדון, וביניהם הכוכב ליונל מסי, נבחרו להצטלם לקמפיין נעלי הספורט והאופנה של נייקי.
מה הייתה הבעיה? כפי שכל אוהד של מסי יודע, הפרעוש הוא הפנים של החברה המתחרה של נייקי – אדידס. בכל זאת, אנשי הקמפיין והקבוצה הצליחו למצוא פתרון יצירתי כאשר בכל התמונות יראו את מסי, אך לא את נעליו.
 

בחלק מהתמונות נראית קופסה שמכריזה על שם הקמפיין "Jordan Paris Saint-Germain Spring 22" ומסתירה את נעליו של מסי, ובחלק אחר של התמונות חברו לקבוצה קיליאן אמבפה ישב על הרצפה כדי להסתיר את נעלי האדידס של הכוכב הארגנטינאי.
למען האמת, מסי (34) החל את הקריירה שלו עם נעלי נייקי. המותג האמריקאי למעשה החתים אותו בגיל 14 בלבד, והוא לבש אותו כשהופיע לראשונה בברצלונה. אבל אז אדידס זיהתה את הפוטנציאל שלו והגישה לו ב-2006 הצעה בשווי של 400,000 פאונד לשנה - יותר מכפול מההצעה של נייקי. למורת רוחם של נייקי החליט מסי לחתום על חוזה של חמש שנים עם אדידס, ומאז נועל על רגליו רק אדידס. נייקי נאצלו להסתפק בתלבושות של המועדונים שלו, גם בברצלונה וגם כעת בפריז סן ז'רמן.
 
לקמפיין החדש של נעלי נייקי גויסו כוכבי המועדון הצרפתי, כאמור גם מקבוצת הנשים וגם מקבוצת הגברים וביניהם מסי, פרסנל קימפמבה, מרקו וראטי, סרחיו ראמוס, מרקיניוס, ליאנדרו פארדס, והכוכב קיליאן אמבפה שכבש את שער הניצחון של פריז במשחק האחרון מול ריאל מדריד בליגת האלופות, כמה חודשים לפני שהוא כנראה עובר לשחק שם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה