רכב

מותג הרכב שחולל מהפכה מתרסק: הודיע על פשיטת רגל

חברת Arrival, שבעבר הוערכה בלמעלה מ-13 מיליארד דולר ונתמכה על ידי יונדאי ו-UPS, טענה שהיא עומדת לחולל מהפכה בייצור כלי רכב חשמליים על ידי בנייתם ב"מיקרו-מפעלים" קומפקטיים שניתן למקם במרכזי הערים, אבל כעת היא נאלצת להודיע על פשיטת רגל ויש מיי שקנה את כל הרעיונות שהיו אמורים לחולל מהפכה
מערכת ice |  3
רכב חשמלי (צילום freepik)
הסטארט-אפ המסחרי Arrival, הודיע כי הוא פושט רגל ועל כן הוא מוכר חלק מנכסיו, כולל ציוד ייצור מתקדם לחברת קאנו, סטארט-אפ נוסף שמתקשה לבנות ולמכור רכבים חשמליים.
הרכישה, שהוגדרה כאמצעי חיסכון בעלויות שיצמצם את הוצאות ההון ב-20%, מגיעה כאשר קאנו מתקשה לעבור מעבר לאבות טיפוס לעבר ייצור מסחרי. קאנו אמרה שהנכסים שנרכשו, ארוזים ביותר מ-20 ספינות מכולות, יישלחו למתקן של החברה באוקלהומה. החברה רכשה בעבר את כל הנכסים החדשים וה"כמו חדשים" בבעלות היחידה העסקית של Arrival בארצות הברית. לא ברור אם קאנו רכשה גם את ה-IP של Arrival.
 
Arrival הודיעה בינואר כי היא מתכננת למכור נכסים ו-IP. יש לציין כי Arrival, שבעבר הוערכה בלמעלה מ-13 מיליארד דולר ונתמכה על ידי יונדאי ו-UPS, טענה שהיא עומדת לחולל מהפכה בייצור כלי רכב חשמליים על ידי בנייתם ​​ב"מיקרו-מפעלים" קומפקטיים שניתן למקם במרכזי הערים.
התוכניות הללו, שכללו אוטובוס חשמלי, טנדרים ואפילו מכונית ייעודית עבור אובר, התפרקו לחלוטין. החברה עברה שינוי מבנה מחדש לפחות שלוש פעמים - בכל פעם הדבר כלל פיטורי עובדים והמיקוד עבר לארצות הברית והרחק מבריטניה. Arrival מעולם לא ייצרה רכב מסחרי בקנה מידה ושווי השוק שלה עומד כעת על כ-7.7 מיליון דולר. לאחר שנים של תנודתיות ומחיר מניה שאיבד כמעט את כל ערכה, הגישה החברה בקשה לפשיטת רגל.
לקאנו, בינתיים, היו מאבקים משלה. לאחר שהפכה לציבורית באמצעות מיזוג עם חברת רכישה למטרות מיוחדות, החברה נאבקה לייצר את ה-EV שלה, עיצוב מושך את העין המבוסס על ארכיטקטורת "סקייטבורד" המאכסנת את הסוללות ואת מערכת ההנעה החשמלית בשלדה מתחת לתא הרכב.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    "חולל מהפכה" עלק ..
    ליאור 03/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא עשה שום מהפכה ולא היה מורגש בכלל גם אם לא היה קיים.
    סגור
  • 2.
    עוד גולגולת בשביל האבק שמאחורי טסלה (ל"ת)
    א 03/2024/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    חיקוים
    מריו 03/2024/30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מי שמבין ויש לו כסף קונה טסלה-היתר חיקויים לתפרנים.
    סגור