קריירה ולימודים

כ-2.7 מיליון שקל למען ילדי ת"א-יפו: זה הערב המרגש

כ-1,000 אורחים הגיעו לתל אביב יפו לערב גאלה מרגש של העמותה לקיום החינוך בת"א יפו. במסגרת הערב הוענק אות כבוד לרשת מלונות ישרוטל
מערכת ice |  2
העמותה לקידום החינוך תל אביב יפו (צילום שאולי לנדנר)
העמותה לקידום החינוך בתל אביב יפו, קיימה את ערב הגאלה השנתי על מנת להוקיר את התורמים ולהבטיח את המשך פעילות העמותה. השנה האתגר היה גדול עוד יותר בשל המציאות החברתית והלאומית וחוסר הוודאות מהמצב הביטחוני.
 
כ-1,000 אורחים הגיעו מכל קצוות הקשת החברתית למפגש של אחדות מתוך הבנה שהחוסן הלאומי של החברה שלנו תלוי גם בחיזוק האוכלוסיות המוחלשות ובעיקר ילדים ונוער בסיכון. במהלך הערב הוענקו אותות כבוד לגב׳ אירינה נבזלין - נשיאת קרן נדב, לגב׳ אורית בנבנישתי ולרשת מלונות ישרוטל.
העמותה הצליחה לגייס במהלך הערב כ-2.7 מיליון שקל לטובת המשך פעילות העמותה. בין המוזמנים שנכחו בערב הגאלה: חיים הורביץ - יו״ר העמותה, ד״ר דייויד פורטוביץ מייסד העמותה, איש העסקים יוסף בר נתן, שלמה איזנברג, יואל ורוני וייס, יזהר קנה, דני מרגלית, שבי ותום פיטרס, שלי רסקין, רונן קאופמן, אלי יצפאן ועוד.
העמותה שיתפה בעשייה שלה לאורך השנה ובנוסף בעשייה מאז ה-7.10. המסר החזק של העמותה להראות שעל אף טלטלות החיים העמותה שמרה על יציבות פעילותית ותקציבית כי הדבר שהכי חשוב לכל אדם ובפרט לאוכלוסיות בסיכון זה יציבות, עקביות ותמיכה בפרט בתקופות כאלה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    העמותה מגייסת כספים
    טו 04/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לטובת פעילות העמותה. רק בישראל. לכ צריך ארץ נהדרת, החיים מצחיקים.
    סגור
  • 1.
    פשש
    אורן לוי 04/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין באמת לאן התרומות האלה יגיעו צריך לבדוק משהו מריח לי לא טוב
    סגור