קריירה ולימודים

בניגוד להנחיות: מספר בתי ספר חרדים פתחו את שעריהם

פיקוד העורף הודיע על הנחיות חדשות שעות ספורות לפני שנודע על המתקפה האיראנית. חלק מבתי הספר החרדיים צפצפו על ההנחיות ופתחו את שעריהם לתלמידים
מערכת ice |  3
ילדים חרדים (צילום חיים גולדברג/Flash90)
חלק מבתי הספר החרדיים פתחו את יום הלימודים היום (ראשון) בניגוד מוחלט להנחיות פיקוד העורף שהחליט כי הפעילויות החינוכיות בכל הארץ יבוטלו עד יום שלישי. משרד החינוך מסר לדה מרקר כי הוא: "רואה את הפרת ההוראות בחומרה. בהנחיית שר החינוך, מוסדות לימוד שלא יעמדו בהנחיות יטופלו באופן חריף על ידי המשרד".
 
הגופים שלא קיבלו את הנחיות פיקוד העורף ופתחו את המוסדות הלימודיים הם חלק מהישיבות וחלק ממוסדות הפטור. בנוסף, מקורות אמרו לדה מרקר כי חלק ממנהיגי הציבור הליטאי אישרו למוסדות הלימוד לחדש את הלימודים באופן חלקי.
כזכור, במסגרת השינויים, הוחלט על איסור קיום פעילויות חינוכיות בכל רחבי הארץ וחלה הגבלת על התקהלויות - עד 1,000 איש בלבד. ההנחיות אף מחמירות יותר ביישובי עוטף עזה - בהן הוחלט כי עובדים יורשו להגיע למקומות העבודה רק במידה ויש בהם מרחב מוגן או שהם קרובים למרחב מוגן אליו ניתן להגיע בזמן התקני.
ההתקהלויות הוגבלו לעד 300 איש בשטח סגור, ו-100 איש בשטח פתוח. בקו העימות מדובר על התקהלויות של עד 30 איש בשטח פתוח, ו-300 איש בשטח סגור.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    נטורי קרתא האלה אנטי ציוניים לא פחות מחמאס. גולדקנופף.. (ל"ת)
    ציוני מרוקאי 04/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    והיתה להם סיבה טובה
    יפה 04/2024/14
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הם לא צפצפו על ההנחיות כמו שכתבתם. אלא שהם מאמינים שהכח של לימוד תורה מגן עלינו. ולכן כמו שחיילים צריכים להתייצב ולהילחם ככה גם הילדים והבחורים צריכים להגיע למסגרות וללמוד תורה כל היום כדי שיהיו זכויות לעם ישראל. כל הכבוד להם שהם מיישמים את "תורתו אומנותו" ולא רק מדהרים על זה.
    סגור
  • 1.
    ואם היו נפגעים היו דורשים פיצוי מהמדינה. (ל"ת)
    ככה זה חרדים 04/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור