כסף וצרכנות

תחליף החלבון הטבעוני בדרך לישראל: "טעם נייטרלי, דומה בערכו לבשר"

תהליך הרצת מערך הייצור המסחרי בהודו הושלם בהצלחה, ונקסטפרם טכנולוגיות תחדש את האספקות של ProteVin, תחליף החלבון הטבעוני שפיתחה, ללקוחותיה. החברה צופה הזמנות נוספות בחודשים הקרובים מלקוחות חדשים ופועלת להשיג הזמנות מסחריות במדינות רבות בעולם לרבות ישראל
מערכת ice |  1
בועז נוי מנכ"ל נקסטפרם (צילום נקסטפרם, vecteezy)
חברת הפודטק נקסטפרם טכנולוגיות בע"מ (TASE:NXFR), המפתחת את ProteVin, תחליף חלבון טבעוני מבוסס שמרים, ללא הנדסה גנטית (Non-GMO), ורכיבי תזונה חדשניים נוספים מבוססי שמרים, הודיעה כי השלימה בהצלחה את תהליך הרצת מערך הייצור והופק מוצר ProteVin תקין.
זאת, בהמשך להודעת החברה מיום 12 במרץ 2024 בדבר השלמת השלב הראשון של מערך הייצור המסחרי בהודו של ProteVin. סיום ההרצה מאפשר את חידוש האספקות של המוצר ProteVin ללקוחות קיימים וכן אספקות ללקוחות חדשים, לרבות עבור ההזמנה ללקוח בספרד. החברה צופה הזמנות נוספות בחודשים הקרובים מלקוחות חדשים והיא פועלת להשיג הזמנות מסחריות במדינות רבות בעולם לרבות ישראל.
 
כמו כן, החברה מתכבדת לעדכן כי תמשיך להרחיב את מערך הייצור כך שבמהלך הרבעון השני של שנת 2024, צפוי לאפשר ייצור בהיקף מכירות שנתי של כ-4 מיליון דולר. מתקן הפרמנטציה (גידול שמרים) התעשייתי במפעל Kothari Fermentation and Biochem LTD בהודו, יספק  למערך הייצור  שמרים אשר פותחו על ידי החברה כחומר גלם. 
בנוסף לייצור של ProteVin, יאפשר מערך הייצור לייצר גם תמצית שמרים (Yeast Extract) כמוצר נוסף המופק בתהליך. לדברי בועז נוי, מנכ"ל נקסטפרם, "השלמת תהליך ההרצה היא אבן דרך משמעותית עבור החברה, ומאפשרת לנו להגדיל משמעותית את יכולות הייצור שלנו. ProteVin הינו החלבון האלטרנטיבי היחיד בעולם בעל טעם ניטרלי והדומה בערכו התזונתי לחלבון מן החי, ומשכך מעורר הרבה מאוד עניין מצד חברות מזון ותוספי תזונה. אנו נמשיך להרחיב את מערך הייצור כך שצפוי לאפשר לנו להגיע לייצור בהיקף מכירות שנתי של כ-4 מיליון דולר כבר ברבעון השני של שנת 2024".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חלבון
    דני 03/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא תודה.....רק אורגינל
    סגור