דיגיטל וטק

רשות המסים בבשורה משמחת: זה מה שאפשר לעשות בחשבון הבנק

מעתה, ניתן לשנות פרטים של חשבון קיים או להזין פרטים חדשים לראשונה, לפי הנושאים העיקריים שבאחריות רשות המסים: מס הכנסה, למשל להחזרי מס, מע"מ למשל לדוח תקופתי בהחזר, לעסקאות מקרקעין של יחיד או שותפים, לקבלת מענק עבודה (לזכאים)
מערכת ice |  1
רשות המסים יוצאת למלחמה (צילום shutterstock)
במסגרת שיפור השירות ניתן מעכשיו לעדכן באזור האישי את פרטי חשבון הבנק במס הכנסה, מע"מ, שומות מיסוי מקרקעין, מענק עבודה – ברשות המסים הוציאו לדרך שירות המאפשר לעדכן את פרטי חשבון הבנק.
ניתן לשנות פרטים של חשבון קיים או להזין פרטים חדשים לראשונה, לפי הנושאים העיקריים שבאחריות רשות המסים: מס הכנסה, למשל להחזרי מס, מע"מ למשל לדוח תקופתי בהחזר, לעסקאות מקרקעין של יחיד או שותפים, לקבלת מענק עבודה (לזכאים).
 
במקביל, רשות המסים פרסמה את קובץ החלטות הוועדה להטלת עיצום כספי על מפרי דיווח, שלא דיווחו למכס על הכנסת כספים לישראל והוצאתם בשנת 2022. הפרסום מכיל 253 החלטות שסך העיצום הכספי בגינן עומד על יותר מ- 2 מיליון שקל. 26% מההפרות בוצעו בנמל התעופה בן גוריון, 45% במעבר נהר הירדן, ו- 23% במעבר בגין.
על-פי חוק איסור הלבנת הון, חלה חובת דיווח על הכנסת כספים למדינת ישראל או הוצאתם ממנה בסכום העולה על 50,000 שקל במעברי הגבול האוויריים והימיים ועל 12,000 שקל במעברי הגבול היבשתיים. העברת כספים דרך מעברי הגבול היא אחד מדפוסי הפעולה המוכרים והרגישים ביותר בתחום הלבנת הון, שכן מדובר בדרך נוחה להעברת מזומנים ללא תיעוד ושחזור.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שתישרפו חיים מס הכנסה מעמ ביטוח לאומי
    עובדי מדינה פרזיטים 04/2024/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    וכל שאר עובדי המדינה חבורת םרזיטים מסריחים נמאס לי לממן אתכם
    סגור