דיגיטל וטק

עוד דרך לשבור את האינטרנט: ג'סטין ביבר עשה שימוש באפליקציה ישראלית

WhipClip מאפשרת לשתף באופן חוקי קטעים משידורי טלוויזיה ובערב בו נעשה בה שימוש ב-LIVE, שבר ערוץ קומדי סנטרל את שיאי השיתופים ברשת

ליאור נאור |  1

שברה את האינטרנט: שיא שיתופי הרשת בארה"ב נשבר השבוע בזמן השידור  החי הראשון שנעשה בשיתוף אפליקציית WhipClip. מאחורי האפליקציה עומדים היזמים רון צוקרמן ואורי בירנבאום, והיא מאפשרת לשתף קטעי וידאו מתוך שידורי טלוויזיה, אך בשונה מרוב השיתופים שהכרנו עד היום, השיתוף ב-WhipClip הוא חוקי לחלוטין ונעשה בתיאום עם הגוף המשדר.

הניסיון הראשון של האפליקציה בשידור חי נערך ביום שני שעבר בזמן שידור התכנית Roast of Justin Bieber בערוץ קומדי סנטרל האמריקאי. במהלך התכנית אפשרה האפליקציה לצופים לגזור את הרגעים המועדפים עליהם מהשידור, ליצור מהם קליפים מותאמים אישית ולשתף אותם באופן מיידי ברשתות החברתיות. זו הייתה הפעם הראשונה ששידור טלוויזיה חי שותף על-ידי מעריצים באופן שכזה.

WhipClip מנוהלת ממשרדי החברה בלוס אנג'לס ולחברה מרכז פיתוח בהרצליה אותו מנהל ד"ר איתן אפרתי יחד עם כ-20 מהנדסים ואנשי תוכנה מובילים.

לאפליקציה הסכימים עם הרשתות המובילות (צילום: יח"צ)

בדיקת הנתונים העלתה כי במהלך השידור יצרו הצופים אלפי קליפים חדשים באמצעות האפליקציה, ואלה הצטרפו לכ-3 מיליון פוסטים, לייקים ושיתופים להם זכתה התכנית. 

"זו הצלחה אדירה של הצוות שלנו בישראל ובארה"ב", אומר בירנבאום, "וזו גאווה עצומה לשתף פעולה עם ערוץ מוביל ולהיות שותפים למהפכה וליצירת פלטפורמה ראשונה מסוגה לשיתוף אונליין של תכני טלוויזיה."

בנוסף ליצירת קטעי וידאו, WhipClip מאפשרת  לצופים לחפש קטעים שנוצרו על ידי צופים אחרים מתכניות אחרות, ולשתף אותם פעם נוספת. "מספר זה מעיד על השינוי באופן צריכת המדיה כפי שהורגלנו עד כה", מוסיף בירנבאום.

מלבד שיתוף הפעולה עם ערוץ קומדי סנטרל משתפת WhipClip פעולה עם רשתות טלוויזיה מובילות בעולם, כמו ABC, CBS, פוקס, VH1, A E, בלומברג, OWN ו-TruTV וכן עם לייבלים מוסיקאלים כמו יוניברסל, מיוזיק גרופ וסוני מיוזיק.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בהצלחה ! (ל"ת)
    דניאל 04/2015/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור