השוק

אקזיט לבנו של גבי אשכנזי: מוכר עם שותפיו חברה לפי שווי של 58 מיליון שקל

איילון חברה לביטוח תרכוש 25% מסוכנות אלון-אשכנזי שבבעלות איתי אשכנזי, אורן אלון ואשר אלון, תמורת 14.5 מיליון שקל. אביו של איתי, שר החוץ אשכנזי שימש כיו"ר החברה הנרכשת במשך תקופה קצרה בעבר
איתי פת-יה | 
גבי אשכנזי (צילום חן גלילי, Shilopro)
איתי אשכנזי, בנו של שר החוץ גבי אשכנזי רושם ומוכר את סוכנות הביטוח בה הוא שותף. איילון חברה לביטוח דיווחה לפני מספר ימים כי תרכוש 25% ממניות סוכנות אלון-אשכנזי שבבעלותם של אשכנזי, אורן אלון ואשר אלון עבור 14.5 מיליון שקל, המשקפים לחברה שווי של 58 מיליון שקל. רוב העסקה יבוצע במזומן והשאר דרך העמדת הלוואה. שלוש השותפים המחזיקים ביתרת מניות החברה ישארו בתפקידם, כך לפי הסיכום, בשבע השנים הקרובות.
בדיווח של איילון חברה לביטוח על העסקה לבורסה נכתב כי זו נעשית "בהתאם לאסטרטגיה של קבוצת איילון להרחיב את עסקיה, ולביסוס פעילותה העסקית בשלושה ענפי ביטוח מרכזיים: כללי, בריאות וחיים, וכן מיקוד משאבים בהפיכתה לשחקן משמעותי גם בתחום ביטוחי הבריאות".
 
קראו עוד ב-ice
עוד סוכם כי איילון חברה לביטוח תקבל אופציה למשך 90 יום שתופעל לכל המאוחר ב-31.5.2023, ובה תוכל להגדיל את אחזקותיה בחברה ל-49%, כשמצויין כי "מחיר המימוש של האופציה נקבע בהסכמים במסגרת נוסחה המביאה בחשבון בין השאר את מחיר המניות הנרכשות בעסקה הנוכחית ואת תוצאות פעילותן של הסוכנויות".

למעשה בעסקה נרכשת גם החברה גיל ורדי סוכנות לביטוח שבבעלות סוכנות אלון-אשכנזי. לאחר שהשתיים מוזגו ב-2015, גבי אשכנזי, אביו של איתי שימש במשך תקופה קצרה כיו"ר החברה הממוזגת. סוכנות אלון-אשכנזי מתמחה בתחום ביטוחי הבריאות לקולקטיבים ולפרטים, ומאז שמיזגה לתוכה את סוכנות ורדי, זו האחרונה צמחה בשעורים ניכרים והיום הינה אחת משלוש הסוכנויות המובילות בישראל בתחום ביטוחי הבריאות. סוכנות ורדי מטפלת בין השאר בקולקטיבים גדולים בתחומי ההייטק, התעשייה המסורתית, התעופה, הבנקאות ועוד, ופעילה גם בתחומי החסכון ארוך הטווח והביטוח האלמנטרי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה