בעולם

יאכטה בהשראת ברבי נמכרה ליזם טכנולוגיה: הסכום המטורף נחשף

יאכטה ורודה בעיצוב הדמות הנשית ברבי נמכרה תמורת סכום של 5.86 מיליון דולר ליזם טכנולוגיה בינלאומי שזהותו לא נחשפה, כך מדווח בעיתון ה"ניו יורק פוסט"
מערכת ice | 
ברבי בהשראת הסרט (צילום חברת מאטל)
עיתון הניו יורק פוסט, מדווח כי יאכטת יוקרה בצבע ורוד ובעיצוב הדמות הנשית ברבי נמכרה תמורת סכום עתק של 5.86 מיליון דולר ליזם טכנולוגיה בינלאומי שזהותו לא נחשפה. לפי הדיווח היאכטה נבנתה על מנת למשוך את העין בהשוואה לדגמים המסורתיים ולבלוט. מוכר היאכטה טען כי הלקוח ביקש לצבוע אותה בורוד כמו גם את הרהיטים בצורה שממש מזכירה את הדמות של ברבי.
היאכטה כוללת ארבע סוויטות ויכולה לארח שמונה אורחים וחמישה אנשי צוות וכוללת שירותי DJ, מקום אידיאלי לשיזוף על הסיפון או פשוט סתם להנות מנופי הים, כריות השמש הנוחות והמושבים המרופדים העמידים בתנאי מזג האוויר. בנוסף לכך יש גם גשר, סלון בגודל 580 רגל מרובע ופלטפורמה ניידת, דרכה ניתן להנמיך את הסירה הורודה ולקחת אותה לסיבוב.
 
בנושא אחר הקשור ליאכטות, יאכטה בשווי 355 מיליון דולר ובאורך של יותר מ-377 רגל עלתה לכותרות מוקדם יותר השנה בגלל השירותים המובחרים שלה שכוללים מנחת מסוקים, ספא ותיאטרון, והיוותה מוקד לביקורת על הנהנתות והחומרים המזהמים את הסביבה מהם נוצרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה