קצרצרים

מאחורי השקת אפליקציית בני הנוער The nanas - סוכנות הפרסום teenk

משה בנימין | 
יניב ויצמן (צילום רן יחזקאל)
אפליקציה משחקית חדשה בשם the nanas עבור בני הנוער הושקה השבוע באמצעות סוכנות הפרסום teenk בבעלות יניב ויצמן, והגיעה תוך מספר שעות ל-70 אלף הורדות. האפליקציה מבוססת טכנולוגיית Augmented reality (מציאות רבודה) כאשר המטרה היא למצוא קופונים הטבות ופרסים במרחב המציאותי- מחוץ למסכים: ברחוב, פארקים וכד'. בין המותגים שנרשמו לאפליקציה: בילבונג, פוקס, דומינוס, וניליה, גרג, אייג'אמפ, ג'יפה, סקארה, BBB, מוזס ועוד.
תגיות teenk | יניב ויצמן
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה