משפט

מגדל ביטוח נקנסת ברבע מיליון שקל: מה הסיבה?

רשות שוק ההון הודיעה על כוונתה להטיל על מגדל חברה לביטוח בע"מ, עיצום כספי בסך 250,000 שקל, בשל הפרה של הוראות לפי סעיף 7 לחוק איסור הלבנת הון. מגדל: "החברה פעלה זה מכבר, לאחר תקופת הביקורת, למניעת הישנות ההפרות ולטיוב התהליכים הפנימיים הנדרשים"
מערכת ice |  3
מגדל אחזקות ביטוח ופיננסים (צילום Magma Images)
חברת הביטוח מגדל ספגה קנס בגובה של 250 אלף שקלים, זאת בשל הפרת הוראות חוק איסור הלבנת הון, כך עולה מההודעה שלה הבוקר (ראשון) כאשר הוסברה גם הסיבה לקנס. 
על פי מגדל, היום חמישי האחרון התקבלה החלטת הוועדה להטלת עיצום כספי ברשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון להטיל על החברה הבת, מגדל חברה לביטוח בע"מ, עיצום כספי בסך 250,000 שקל, בשל הפרה של הוראות לפי סעיף 7 לחוק איסור הלבנת הון.
 
 לדברי מגדל, ההחלטה מתייחסת לביקורת שנערכה במגדל ביטוח ביחס לתקופה שבין יולי 2018 עד יוני 2019 ("תקופת הביקורת") ועניינה הפרות נטענות של חובות דיווח ושמירת תיעוד להליך הבקרה לאיתור פעילות בלתי רגילה על פי צו איסור הלבנת הון (חובות זיהוי, דיווח וניהול רישומים של מבטחים, סוכני ביטוח וחברות מנהלות למניעת הלבנת הון ומימון טרור)". 
בחברת הביטוח הגיבו על החלטת רשות שוק ההון: "יובהר, כי מגדל ביטוח פעלה זה מכבר, לאחר תקופת הביקורת, למניעת הישנות ההפרות ולטיוב התהליכים הפנימיים הנדרשים במסגרת החובות המוטלים עליה לפי חוק איסור הלבנת הון".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מגדל ביטוח
    מגדל 04/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברת ביטוח ששונאת את מבוטחיה, סוכניה, עובדיה ומנהליה. חברה פח.
    סגור
  • 2.
    כל פעם יש בעיה אחרת אתם
    של 04/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם מהאינטראקציות שלי אתם, היה ברור לי שההתנהלות חסרת אחריות. כל פעם שאני רואה כזו כתבה (תבדקו כמה כתבות שליליות מתפרסמות עליהם) אני מבין כמה ההתנהלות שם בעייתית.
    סגור
  • 1.
    בערך כמו 10 אגורות בשבילי... (ל"ת)
    אאבב 04/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור