משפט

דנה ויס והחדשות 12 יגישו תביעת דיבה נגד יאיר נתניהו

לאחר שבנו של ראש הממשלה לעג לפרשנית המדינית של החדשות 12 בטויטר, החליטו ויס וחברת החדשות 12 לתבוע דיבה את יאיר נתניהו על התבטאויות: "דיבתיות, מיזוגניות, אשר אף עולות עד כדי הטרדה מינית"
מערכת אייס |  9
יאיר נתניהו, דנה וייס (צילום מתוך עמודי הפייסבוק של יאיר נתניהו ודנה ויס)
חברת החדשות 12 והעיתונאית דנה ויס החליטו להגיש תביעת דיבה נגד יאיר נתניהו. תחילתו של הסיפור ביום ראשון האחרון, אז לעג יאיר נתניהו לדנה ויס בפוסט שפרסם בטויטר: "מישהו יודע איך דנה ויס קיבלה תפקיד כה בכיר בערוץ 2? רהוטה? לא. חכמה? לא", והוסיף על כך "מעניין...". לפוסט שלו הגיב גולש שכתב לנתניהו: "אני מניח שהיא הלכה לראיון עבודה, מציע לך לנסות פעם". נתניהו השיב: "המממ לא יודע אם קוראים לזה ראיון עבודה למה שזה היה". 
עורך המהדורה יניב הלפגוט הגיב לפוסט והציע לויס לתבוע את יאיר נתניהו: "הילד המגדף הושאר בבית, את אחיו המקסים דווקא לקחו לבית המשפט. אז הקצף יצא מהפה. כל כך עלוב, אבל התרגלנו לשקרים שלך. כבר לא מרגש אבל עדיין צריך לענות לשקר שלך על דנה ויס". 
 
"מה שכתבת ורמזת בציוץ הבזוי ההוא ובעוד ציוצים שאתה מהדהד זה שקר", כתב הלפגוט בהמשך והוסיף "אני ממליץ על תביעת דיבה קטנה. שלמילים שאתה משפריץ מהמקלדת יהיה תג מחיר".
בדומה להלפגוט, גם מגיש 'הצינור' גיא לרר כתב ש"דנה ויס חייבת לתבוע את יאיר נתניהו". לרר שיתף את הציוץ המקורי של נתניהו הבן והוסיף "אם לא בשביל הכיף של לראות אותו שם מאיה בתרומה למקלט לנשים מוכות, אז למניעת מקרי הנשים שירמסו ברמיזות דיבתיות דוחות ומקטינות בעתיד. זה חשוב לא פחות מכל חשיפה עיתונאית".
 
קראו עוד ב-ice
עקב הדברים, החליטו בחברת החדשות 12 על הגשת התביעה נגד יאיר נתניהו ונוספים על התבטאויות "דיבתיות, מיזוגניות, אשר אף עולות עד כדי הטרדה מינית".
בהודעת החדשות 12 נכתב כי: "מדובר בהתבטאויות שקריות וחמורות המהוות לשון הרע ומקימות סעדים עפ"י חוק איסור לשון הרע. ויס היא הפרשנית המדינית של חדשות 12 מזה שלוש שנים ומגישת "חדשות סוף השבוע" המשודרת מדי שבת והיא אחת מהעיתונאיות הוותיקות בחברת החדשות מיום הקמתה". 
כתב התביעה יוגש בימים הקרובים ע"י המחלקה המשפטית של חברת החדשות בראשות הד"ר עו"ד ישגב נקדימון ועו"ד דקלה בירן. 
יאיר נתניהו הגיב לידיעה, איך לא, בטוויטר. 
 
 
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    לשון הרע
    קין 05/2020/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לעניות דעתי אין כאן לשון הרע . במקרה הגרוע הבעת דעה על סיטואציה אופציונלית בלתי ברורה הנתונה לפרשנות . יכול שהיא שואלת על עצם הכישרון או על דבר אחר בלתי ברור. התובעים מעידים על עצמם בעיקר. לו הייתי שופט הייתי דורש הבהרה או במקרה הגרוע התנצלות ודוחה את התביעה. דנה היא אישיות ציבורית וחייה אמורים להיות גלויים לציבור. יש לזכור שאנשי התקשורת מגדירים עצמם ככלב השמירה של הדמוקרטיה. ככאלה הם צריכים להיות פתוחים לביקורת גם על אורח חייהם.
    סגור
  • 7.
    לדעתי היא מאוד בינונית ברמה העיתונות
    יצחק 05/2020/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא יודע איך היא קיבלה את התפקיד.אבל בכל מקרה בכמה פעמים שיצא לי ליראות אין לה יכולות ביטוי מיוחדות הנדרשות מפרשן או פרשנית בכירה.מקווה שאני טועה .אבל זה הרושם שהיא משאירה על המסך
    סגור
  • 6.
    דנה בבקשה לא פחות ממיליון שקל
    עמותת הדרעקים 05/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיעבוד קצת הדרעק הזה, והוא דרעק, כמה שהוא דרעק....
    סגור
  • 5.
    דנה וייס ערוץ. 12
    13 05/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה לא הגבתם כך כאשר חבר הכנסת הבזוי אליעזר שטרן אמר את הדברים האלה למירי רגב מה למה על עורכת הדין. כנרת בראשי. שתקתם על חברת הכנסת ינקלביץ שתקתם. אז מה קרה וייס. פתאום. עליך את מגיבה מה עים טופז. גם הוא שייך
    סגור
  • 4.
    ערוץ התעמולה תובע?חחח
    גיל 05/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין גבול לחוצפה, ערוץ שמשדר תעמולה יום יומית תובע אזרח. מה השלב הבא תועמלני השמאל ידרשו להשמיע דעה אחרת מלבד זו שנהגתה ע"י ראשי מר"צ והרשימה הערבית.
    סגור
  • 3.
    ממש לא ברור על מה התביעה....?
    אבי 05/2020/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עכשיו כל אחד שיאמר למישהו שהוא לא חכם ולא רהוט נתבע אותו הזוי.....
    סגור
  • 2.
    בעלה של וויס שופט???
    מלי 05/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחחחחחח
    סגור
  • נתניהו
    אלי 05/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ישנה אימרה. שאומרת התפוח לא נופל מהעץ
    סגור
  • 1.
    יש לו אומץ, להלחם בכוחות העצומים של 12 בלי למצמץ, וואו! (ל"ת)
    קשה ל12 עם האמת 05/2020/26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור