בארץ

יוסף חדאד נגד ח"כ איימן עודה: "המקום שלו זה בפח הזבל"

העיתונאי המוכר יוסף חדאד פרסם היום פוסט באינסטגרם נגד הח"כ הערבי שאמר שצה''ל מרעיב ילדים וזה לטענתו פשע מלחמה. חדאד לא נשאר חייב והגיב: "אנחנו נותנים ליצור הזה משכורת"

מערכת ice |  1
יוסף חדאד (צילום יוטיוב/ יוסף חדאד)
העיתונאי האהוב יוסף חדאד פרסם היום (רביעי), באינסטגרם ל-771 אלף עוקביו פוסט זועם נגד ח"כ איימן עודה (חד"ש תע"ל). הפוליטיקאי השנוי במחלוקת הורד בכוח מבמת הכנסת לאחר שצעק: "מה שהצבא עושה שם זה פשע, זה הרג, זה רצח, זה טבח. הרעבות של ילדים ותינוקות. זה פשע מלחמה".
חדאד פרסם את התיעוד הקשה וכתב: "אנחנו נותנים ליצור הזה משכורת, אנחנו מאפשרים לו להוציא דיבה לשקר ולהסית נגד המדינה שלנו וזו חולשה ישראלית לא נתפסת, לא למדנו כלום".
 
עוד כתב חדאד על האמירה של עודה: "המקום שלו זה בעזה או בפח הזבל של ההיסטוריה. תעיפו אותו כבר מהכנסת".
כזכור, חברי הכנסת מחו בפני עודה בזמן שהוא זעק בנאומו. עודה הורד בכוח מבמת הכנסת על ידי הסדרנים במקום תוך כדי שקרא: "תהיו אופוזיציה אמיתית נגד הממשלה הזו ופשעיה ברצועת עזה".
 
מי שהגנה על עודה באותה תקרית הייתה חברת הכנסת עאידה תומא סולימאן ששאלה: "למה אתם מורידים אותו מהבמה? על פי איזה סעיף?". בנוסף, גם אחמד טיבי גיבה את עודה והגיב על המקרה: "זו מלחמה של זוועות. זה טבח וזה פשע וזו חרפה מוסרית. העמדה שלנו היא להפסיק את המלחמה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הוא צודק. גם אם לא תפרסמו. (ל"ת)
    רמי חיימוב 03/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור