תקשורת ומדיה

אחרי שנה: מנכ"ל תחנת 'קול ברמה' ירון קנר פורש; תוקם ועדה לאיתור מחליף

קנר הקפיץ את התחנה ל-4.3% האזנה, אבל פרשת הדרת נשים לכאורה משידוריה, עדיין לא התפוגגה. קנר: "צעדנו למקום של כבוד בשיעור ההאזנה"
מנכ\"ל תחנת הרדיו האזורית \'קול ברמה\' עו\"ד ירון קנר, הודיע היום (יום א\') כי יסיים את תפקידו בתחילת שנת 2013. קנר משמש כמנכ\"ל התחנה מזה כשנה, והוא יוחלף לאחר שתוקם ועדת איתור ויימצא מנכ\"ל חלופי.
במהלך כהונתו של קנר המשיכו שיעורי האזנה של התחנה לגדול, ועל פי סקר TGI מחודש יולי האחרון, זוכה התחנה ל-4.3% האזנה, מקום רביעי בקרב התחנות האזוריות, וראשונה בקרב התחנות הדתיות-חרדיות.
התחנה זוכה גם להכרה בציבור החילוני, בעיקר בזכות תכניתו של מוטי לביא, אבל גם כאשר אחת הסיבות לכך היא פרשת הדרת הנשים לכאורה בשידוריה, פרשה שעוררה בשנה האחרונה רעש רב, לאחר שבתחילת השנה התנהלו דיונים קדחתניים בסוגיית שילובן של נשים בשידורי התחנה. שרת התרבות לימור לבנת, חברות מועצת הרשות השנייה, וסדרה של ארגונים חברתיים הביעו זעם על התנהלותה של התחנה. בינתיים הגיעה התחנה להסדר עם הרשות השנייה ומעלה מדי יום נשים לשידור.
קנר מסר היום כי \"עברנו תקופה רבת אתגרים ומשימות, ובזכות צוות התחנה המוכשר הצעדנו את התחנה למקום של כבוד בשיעור ההאזנה, בהיקף ההכנסות וברמה המקצועית. אני מאחל לתחנה ולעובדיה שימשיכו בעשייה המבורכת ובשאיפה לשיפור תמידי\".
מתחנת \'קול ברמה\' נמסר: \"אנו מודים לעו\"ד קנר על עבודתו המסורה למען התחנה ומאחלים לו הצלחה רבה בהמשך דרכו. תחנת \'קול ברמה\' תמשיך למלא את ייעודה ולספק לציבור הדתי והחרדי מוצר תקשורתי מקצועי\".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה