קבוצת קו מנחה אייס Bizportal תפוז flix טאבו ישיר תקדין חשבים מגמות רשם החברות
פרסום ראשון

משבר הנדל"ן הגיע גם לכלכליסט: עורך ו-2 כתבות במדור עזבו בחודש האחרון

עורך הנדל"ן טל פמסון והכתבות עינת פז-פרנקל ויעל דראל, החליטו לעזוב - והותירו את דותן לוי לבדו במדור. וגם: פרשן שוק ההון יניב רחימי עוזב גם כן
 |  12
משבר הנדל"ן הגיע גם לכלכליסט: עורך ו-2 כתבות במדור עזבו בחודש האחרון
כלכליסט, צילום: אלכסנדר כץ
גל עזיבות בעיתון כלכליסט. לאייס נודע כי דסק הנדל"ן התרוקן מרוב אנשיו, ובמקביל עוזב עובד נוסף בתחום התוכן. מי שנשאר כרגע לבדו במערכה, הוא כתב הנדל"ן דותן לוי, אחד מוותיקי העיתון. גורמים בעיתון מציינים כי מדובר בעזיבות שאינן קשורות אחת לשניה, וכי הארבעה עשו זאת בצורה עצמאית.

עורך חלק ב' - חלק המדורים של העיתון, טל פמסון עוזב את העיתון לאחר 7 שנים, מאז הקמת כלכליסט. לפני כן עבד ב-NRG ובעיתון ישראלי עליו השלום. בתחילת דרכו בכלכליסט היה ראש דסק שוק הון במשך 3 שנים, בהמשך שימש במשך שנתיים כראש דסק, ועם עזיבתו שי פאוזנר, מונה לממלא מקום עורך חלק ב' של כלכליסט, במסגרתו גם ערך את מדור הנדל"ן. פמסון אישר את הפרטים, אולם סירב להגיב להיכן מועדות פניו.

לפני כחודש התפטרה עינת פז-פרנקל מתפקידה ככתבת נדל"ן, לאחר שנתיים בכלכליסט. לפני כן עבדה פז-פרנקל כ-3 שנים בגלובס. הסיבה לעזיבה היא תפקיד שקיבלה במרכז הבינתחומי בהרצליה - עורכת בכירה באתר החדשות הבינ"ל NoCamels של המרכז הבינתחומי. פז-פרנקל אישרה את הפרטים.

כתבת התשתיות והנדל"ן יעל דראל החליטה לעזוב את העיתון לאחר 9 חודשים בלבד. בעבר עבדה כ-5 שנים ב-ynet עד 2011, אז עברה למעריב עסקים, בו עבדה על לפירוק המערכת. דראל סירבה להגיב.

ובלי קשר למדור הנדל"ן, פרשן שוק ההון יניב רחימי, יעזוב את העיתון השבוע, לאחר 3.5 שנים. רחימי הגיע לכלכליסט מבית השקעות בבעלות משפחתית, שנמכר באותה עת. את תגובתו לא ניתן היה להשיג.

העורכת הראשית של כלכליסט, גלית חמי, אמרה לאייס: "אנו מצטערים על כל עיתונאי שעוזב את המקצוע, ומאחלים להם בהצלחה בהמשך דרכם".




הגב לכתבה

יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
12 תגובות
12.
גם עורך פרסום ושיווק עוזב
עמיר קורץ. וגם עורכת המוספים המיוחדים מיכל פופובסקי. מה קורה בכלכליסט???
יאנקי | 06/02/2015 23:55
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
11.
יעל דראל אחת העיתונאיות המוכשרות ביותר. חבל!! (ל"ת)
הלה | 31/12/2014 15:39
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
10.
עיתון שלא סופר את הכתבים שלו
כלכליסט הוא עיתון כזה שאם הכתב הוא לא גולן חזני או שאול אמסטרדמסקי, לא סופרים את קיומו, דורכים עליו, מנצלים אותו, לא נותנים לו גב כשהוא צריך ובנוסף לזה גם מלכלכים עליו על ימין ועל שמאל בישיבות עורכים. פשוט מקום עבודה לתפארת.
כתב בעיתון | 31/12/2014 07:37
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
9.
באמת חמי?
גלית חמי-את גורמת לאנשים לוותר על קריירה בעיתונות. לא שום דבר אחר.יש כאן איזה קשר של שתיקה. כלכליסט הוא העיתון היחיד בו אנשים עוזבים מדי שבוע. כל שבוע יש שם מסיבת פרידה ממישהו. אתם רק עליתם על הקצה. מיום הקמת העיתון מעל 50% עזבו!!!!. זה לא ככה בגלובס ולא במארקר. עינת פז פרנקל עזבה כי היא לא יכלה לשאת יותר את ההתעללויות. חודש אחרי זה עיקר ה"מאמצים" של חמי ושות, מיילים מעליבים, מטלות מטורפות, הופנו ליעל דראל-שגם ברחה. זה נראה לכם מקרה?? יניב רחימי אותו סיפור, הוא הרי לא ממש רעב ללחם-ועדיין הוא גם עזב. טל פמסון עזב ממש בלית ברירה.נראה לכם שיום אחד אחרי 10 שנות עיתונות בן אדם סתם ככה הולך? התשובה של כלכליסט? אה. אוי, הם עזבו כי הם בטח לא רוצים להיות עיתונאים. גם שי פאוזנר, ענת ציפקין, הדר קנה,עומרי כהן ועוד עשרות (!!!!) ברחו כי הם לא בסדר. כלכליסט בסדר. לא חמי. הם לא רוצים להיות אצלך ואצל כלבת השמירה שלך. הם אנשים מבוגרים-לא ילדים נזופים. זה בסדר, תביאו ילדים בני 25 שלא יודעים איזה גיהנום לעבוד אצלכם, תתעללו בהם ואז הם יבינו מה מאוד מה קורה שם, ויתפטרו.
המשקיף | 30/12/2014 17:27
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
8.
עוזבים בגלל שלא גומרים תחודש
אם הם היו יכולים להתפרנס מעיתונות הם היו נשארים. מובן לגמרי שעוזבים את המקצוע, אנשים מצוינים.
בוסי | 30/12/2014 15:37
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
7.
סגירת ערוץ 10
דרוקר,לונדון,קירשנבאום ושות׳ נסו להתקבל לישראל היום או לערוץ הראשון
אמציה גיבורי | 30/12/2014 14:01
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
6.
ככה זה כשדורכים על אנשים
כשלא מאיישים תקנים וכל העבודה נופלת על מי שנשאר; כדרך התקשורת המקובלת היא צעקות והשפלות; כשרומסים אנשים. אבל כמו שאומרת האמירה העממית: "הדג מסריח מהראש"...
אחד מבפנים | 30/12/2014 12:52
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
5.
עצוב מאד
שטובי הכתבים והעורכים עוזבים.
יאנקי | 30/12/2014 11:07
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
4.
עזבו מרצונם... ממש. (ל"ת)
עיתונאי קטן | 30/12/2014 08:23
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
3.
חמי את חצופה או חיה בסרט
כי ברור הרי שאם מישהו עוזב את כלכליסט זה כי הוא עוזב את המקצוע... אין סיכוי שהוא בורח מקן הצרעות דאת מנהלת שם. מקום שדורך על הכתבים שלו, ולא יודע לפרגן בשיט, סופו שהכתבים הטובים יברחו. שיהיה בהצלחה.
בפנים | 30/12/2014 08:10
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
2.
ל-1
הוא לא עובד תחת מערכת החדשות - הוא עובד בצוותא
חזקי | 29/12/2014 22:44
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
1.
אבל עורך אתר האינטרנט נשאר (ל"ת)
קורא פלילים | 29/12/2014 18:43
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש

אייס דרושים

+ לכל המשרות
תפקיד חברה איזור
איש תוכן חברת קוקה קולה המרכז שלח קו”ח
תקציבאי גיתם / BBDO המרכז שלח קו”ח

הרשמה לניוזלטרים

עליך לאשר את תנאי השימוש לשם הרשמה לניוזלטרים
הרשם
הרשמתך עברה בהצלחה