תקשורת ומדיה

יזם ההיי טק אורי אלון בשיתוף פעולה חדש עם קשת סטודיוס

מי שרשם שני אקזיטים עד היום והקים חברה המוערכת ב-6 מיליארד דולר, ייסד חברת הפקות אמריקאית שתתמקד ביוצרים צעירים ובחדשנות טכנולוגית. על הפרק: פרויקט עם גל גדות  
אייס | 
אורי אלון (צילום יחסי ציבור)
קשת סטודיוס, זרוע ההפקה האמריקאית של קשת אינטרנשיונל, תשתף פעולה עם יזם ההיי-טק, ד"ר אורי אלון וחברת ההפקות שייסד לאחרונה, White Lodge Productions, במסגרת הסכם לפיתוח משותף של פרויקטים לטלוויזיה ולקולנוע ברחבי העולם.
אלון נחל לא מעט הצלחות ביוזמותיו עד כה; בעבר פיתח אלגוריתם חיפוש בשם "אוריון" שנמכר לגוגל. זמן לא רב לאחר מכן הקים את "ג'ולפן", מנוע חיפוש המציג תוצאות זמן אמת מהרשתות החברתיות, שנמכר לטוויטר. לאחר שני אקזיטים, הקים גם את חברת קומפאס אשר הוערכה לאחרונה ב-6 מיליארד דולר.
את ההפקות האמריקאית White Lodge Productions הקים במטרה לייצר תוכן חדשני ומקורי בדגש על התייחסות לשינויים הטכנולוגיים והרגלי צריכת מדיה בעולם. החברה שמה לה למטרה להשקיע ביוצרים צעירים ופועלת עם כותבים ויוצרים בניו יורק ולוס אנג׳לס.
"קיימת חשיבות מכרעת להשקעת משאבים ביוצרים מתחילים ותכנים מקוריים, שכן הטכנולוגיה משנה את עולם המדיה ואת הרגלי הצריכה של דור ה-Z. יחד עם קשת, נהפוך זאת למוקד העיקרי בשיתוף הפעולה שלנו", אמר אורי אלון על שיתוף הפעולה החדש.
העסקה יוצאת לאור במעמד פסטיבל סאנדנס היוקרתי, אליו התקבל הסרט השני שהפיקה מחלקת הקולנוע של קשת סטודיוס, בניהולן של עדי עזרוני ומנדי תג׳ר (שגם ינהלו את שיתוף הפעולה עם אלון). הסרט הינו קומדיית מדע בדיוני אותו יצרו וכתבו אלינור ווילסון ואלכס פישר, ובו מככבים סוניטה מאני ("GLOW") וג'ון ריינולדס ("Search Party"). עלילת הסרט עוסקת בבני זוג צעירים מברוקלין שיוצאים מהעיר הגדולה במטרה להתנתק מהסמארטפונים ולהתחבר לעצמם. כשהם מנותקים מתקשורת, הם מפספסים את החדשות שכדור הארץ נמצא תחת מתקפה.
זהו הסרט השני של קשת סטודיוס המתקבל לפסטיבל. בשנה שעברה, הסרט הראשון של קשת סטודיוס, "The Sound of Silence", בכיכובם של פיטר סקרסגארד ורשידה ג׳ונז נמכר להפצה לסוני העולמית והתקבל גם הוא לבכורה עולמית בסאנדנס 2019.
ככל הנראה אחד הפרויקטים הראשונים במסגרת שיתוף הפעולה החדש, יהיה הפקת סרט בארה"ב בשיתוף עם חברת ההפקות האמריקאית Pilot Wave שייסדו גל גדות וירון ורסנו, על פי ספרה של דורית רביניאן "גדר חיה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה