תקשורת ומדיה

רייטינג שבועי: מי הייתה התוכנית הנצפית ביותר?

הצהרות פוליטיות דרמטיות, חג שני של פסח, ספיישלים לכבוד המימונה ושידורים חוזרים: איזה תוכניות הגיעו לחמש הנצפות ביותר בשבוע החולף והאם רשת תפסה מקום ברשימה? 
עינת שחק |  2
רייטינג שבועי 17.4 (צילום מסך קשת 12)
בשבוע של חול המועד פסח נרשמה ירידה בנתוני הצפייה, בין אם בגלל החג אשר בו הנתונים יורדים באופן מסורתי, ובין אם בגלל שגרת השהייה בבתים אשר שוחקת את הרגלי הצפייה. 
בתוך כך, גם לוח השידורים התאפיין בלא מעט שידורים חוזרים. למעט משדרי ספיישל מימונה, שלא עשו נתוני רייטינג מזהירים, לא נרשמה תוכנית בולטת שכיכבה ברשימת התוכניות הנצפות ביותר. לאחר שבשבוע שעבר הגיעה רשת למקום הראשון עם גמר האח הגדול, השבוע שוב אין לה נציגות בטופ 5. 
מי שכן הצליחה לסחוף היא הדרמה הפוליטית שהתרחשה לפני החג השני במסגרתה גם ראש הממשלה בנימין נתניהו וגם יו"ר הכנסת בני גנץ הופיעו במהדורת החדשות עם הצהרות בנוגע למצב. אולם גם הצהרות אלה הניבו נתונים גבוהים רק לערוץ אחד - ערוץ 12, אשר אין לו תחרות בגזרת מהדורות החדשות, לא המרכזית, לא המהדוורת המוקדמות ולא באולפני סוף השבוע. 
על כן, ארבעה מקומות ברשימת התוכניות הנצפות ביותר לשבוע החולף (מה-11 באפריל ועד ל-16 באפריל) תפסה מהדורת חדשות 12; במוצאי שבת, במוצאי החג, בראשון, ומהדורת שני בערב, במהלכה ניתנו ההצהרות - הגיעה למקום השני. אף אחת מהמדורות ברשימה לא ירדה מתחת ל-680 אלף צופים ופחות מ-23% צפייה. 
ומי במקום הראשון? גם כאן מדובר בנציגה של קשת, תוכנית הדגל הנוכחית, חתונה ממבט ראשון. כמעט מדי שבוע הריאליטי הרומנטי תופס מקום של כבוד ברשימה, וגם הפעם הגיע למקום הראשון עם 728 אלפי צופים ו-26.5% צפייה במוצאי שבת.    

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ערוץ 12
    נטו 04/2020/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וזה הערוץ המוחרם ע"י הביביסטים,,,, הצביעות שלהם מרשימה,,,, הם הרי לא מוותרים על. " פגוש את העיתונות" או את ארץ נהדרת,,,,חחחחחח,,,, אגב ערוץ 20 שורד,,, קיים עדיין או נמחק?
    סגור
  • 1.
    נגמר הכסף
    ערוץ 13 ייסגר 04/2020/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הטאלנטים יעופו הביתה
    סגור